تازه های سایت

کد مطلب: 40611
4. اسفند 1398 - 16:14
فرماندار نهاوند گفت: ضمن جلوگیری از بروز شایعات و با هماهنگی همه دستگاه‌ها تمهیدات لازم برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در سطح شهرستان نهاوند اندیشیده شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی دستگاه‌های شهرستان برای مقابله با کرونا ویروس به ریاست ناصری فرماندار نهاوند و با حضور اعضای شورای تأمین در فرمانداری برگزار شد.

ناصری فرماندار شهرستان نهاوند در این نشست ضمن قدردانی از مردم فهیم و ولایت مدار شهرستان به خاطر شرکت در انتخابات گفت: مردم انقلابی نهاوند باوجود همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان در انتخابات شرکت کردند که قدردان همه آن‌ها هستیم.

وی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: مهم‌ترین عامل در جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا پیشگیری و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است که در عدم ابتلا بسیار مؤثر است.

فرماندار نهاوند افزود: باید امنیت روانی و اجتماعی جامعه حفظ شود و ضمن جلوگیری از بروز شایعات همه دستگاه‌ها برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس همکاری داشته باشند.

ناصری با اشاره به اهمیت مقابله به این ویروس گفت: باید تمهیدات و اقدامات لازم برای مقابله با این ویروس با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه در سطح شهرستان اندیشیده شود و در جامعه نگرانی ایجاد نشود.

وی افزود: جو روانی ایجادشده در مورد کرونا ویروس باید با اطلاع‌رسانی صحیح آرام شود و اطلاع‌رسانی درست و دقیق توسط اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان نهاوند انجام شود.

فرماندار نهاوند با اشاره به نقش مهم شبکه بهداشت و درمان در این زمینه گفت: شرح وظایف همه دستگاه‌ها برای مقاله با این ویروس توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان به دستگاه‌ها اطلاع‌رسانی شود و همه موظف به انجام این وظایف هستند.

ناصری اظهار داشت: هر دستگاه باید وظایف محوله خود را به‌خوبی انجام دهد تا انشا الله این مشکل هم حل شود و باید مراقب افراد سودجو باشیم و با نظارت دقیق و مستمر اجازه ندهیم تا برخی افراد از این شرایط سو استفاده کنند.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما