تازه های سایت

کد مطلب: 40515
26. بهمن 1398 - 8:59
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: پارک خودرو در خیابان ابوذر و ۱۷ شهریور و در مقابل ستادهای کاندیداها ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، بر اساس مصوبه شورای تامین شهرستان نهاوند تشکیل هرگونه ستاد تبلیغاتی در خیابان اصلی ممنوع بوده و لازم است این مصوبه از سوی مجریان امر با دقت و فوریت اجرا گردد.

بر این اساس هرگونه توقف خودرو و وسایل نقلیه در خیابانهای اصلی شهرستان به نحوی که منتهی به مزاحمت برای شهروندان گردد و اخلال در امر تردد را فراهم آورد جرم بوده و نامزد انتخاباتی، مالک محل و مباشرین و مرتکبین دارای مسئولیت خواهند بود.

در این اطلاعیه آمده است؛  پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس اماکن مکلف هستند طبق ضوابط نسبت به اعمال قانون هم درباره وسایل نقلیه و هم اماکن مذکور اقدام نمایند. انتقال خودرو به پارکینگ و پلمپ محل ضمانت اجرای عدم رعایت قانون خواهد بود.(پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند)

پارک خودرو در خیابان ابوذر و ۱۷ شهریور ممنوع است

سرهنگ احمد ساکی فرمانده نیروی انتظامی نهاوند نیز در این مورد گفت: به علت وجود ستادهای کاندیداهای انتخابات مجلس در خیابان های ابوذر و ۱۷ شهریورو ایجاد بار ترافیکی سنگین که موجب نارضایتی مردم شده است و امکان تردد خودرو را مختل و کند می کند، از روز شنبه ۲۶ بهمن پارک هر گونه خودرو در مقابل ستادهای کاندیداها ممنوع است.

وی گفت: در صورت مشاهده پارک خودرو ضمن اعمال قانون، خودرو پارک شده با جرثقیل به پارکینگ متوقف منتقل می شود.

ساکی از حامیان کاندیداها در خواست کرد به حقوق شهروندی و قانون احترام بگذارند و از بستن خیابان خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما