تازه های سایت

کد مطلب: 40512
26. بهمن 1398 - 8:38
امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه باید افراد اصلح و خادم را برای مجلس انتخاب کرد، گفت: مردم در انتخابات اسفندماه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) در سخت‌ترین شرایط از ولایت حمایت کرد و در این راه هرچه داشت داد تا به وظیفه خود عمل کند.

امام‌جمعه نهاوند تصریح کرد: مهم‌ترین آموزه حضرت زهرا (س) برای ما عمل به وظایف در هر شرایطی است.

وی در ادامه با اشاره به رهنمودهای امام راحل، گفت: امام گران‌قدر در بیانی فرمودند بانوان دوشادوش مردان در انقلاب آمدند و همچنان که در اوایل انقلاب نیز شاهد بودیم زنان مؤمن و متعهد ما در تمام زمینه‌های سیاسی و اجتماعی ورود کردند لذا این مهم نشان می‌دهد زنان در جامعه اسلامی همچون مردان وظیفه دارند.

امام‌جمعه نهاوند در ادامه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری فرمودند یکی از مؤلفه‌های قوی شدن کشور در برابر مشکلات و کمبودها داشتن مجلسی قوی است.

وی ادامه داد: هفته آینده مردم تصمیم می‌گیرند چه افرادی را به مجلس بفرستند که در تراز انقلاب و مورد تأیید باشد.

حجت‌الاسلام مغیثی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: علی‌رغم سرما و بارش برف مردم حضور گسترده داشتند که این مهم برای من تعجب‌برانگیز بود چراکه افراد ناتوان و مسن در شرایط بارش برف در راهپیمایی ۲۲ بهمن نهاوند و سراسر کشور حضور داشتند و شکرانه این مهم خدمتگزاری مسئولین کشور به مردم قدرشناس است و امیدواریم همین عمل به وظیفه را در دوم اسفند نیز شاهد باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات دوم اسفند اولویت زنان و مردان مسلمان است و هر کس را اصلح و خادم می‌دانید انتخاب کنید.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به اینکه مسئولان باید نوکری و خدمت به مردم را عبادت بدانند، گفت: خدمت به مردم ایران اسلامی عبادت است و مسئولین باید به رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم بپردازند.

وی بابیان اینکه اهانت به کاندیدا خلاف شرع و گناه است، گفت: از کاندیداها و طرفداران آنها تقاضا می‌شود در سایه وحدت و همدلی به انتخاب اصلح برای پیشبرد اهداف عالی نظام و خدمت به مردم نهاوند کمک کنند.

وی تاکید کرد: مردم در انتخابات اسفندماه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

دیدگاه شما