تازه های سایت

کد مطلب: 40503
25. بهمن 1398 - 10:27
یادواره شهدای شهرستان نهاوند و گرامیداشت اربعین شهادت شهید سلیمانی و شهدای گروه انقلابی ابوذر با حضور سردار آبنوش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، با حضور سردار آبنوش معاون مقاومت های مردمی سازمان بسیج، سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان و جمعی از مسئولین و آحاد مختلف مردم شهر نهاوند مراسم یادواره شهدای شهرستان نهاوند و  چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند برگزار شد.

در این مراسم سردار ابنوش و سردار مجیدی سخنرانی کردند.

در ادامه این مراسم از برگزیدگان جشنواره سردار آسمانی با موضوع دلنوشته و نقاشی به یاد حاج قاسم سلیمانی قدردانی شد.

سردار مجیدی فرمانده سپاه استان همدان در این مراسم گفت: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افتخار آفریدند و جواب محکمی به توطئه های دشمنان دادند.

 مجیدی گفت: شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند از سابقون هستند و باعث افتخار این منطقه هستند.

وی اظهار داشت: این شهدای عزیز با نثار خون‌ مطهر خود مسیر پر افتخار پیروزی انقلاب را تداوم بخشیدند.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: شهرستان نهاوند دارای سابقه بسیار درخشانی در دوران انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس است و رزمندگان این شهرستان رشادت های کم نظیری از خود نشان دادند.

وی با اشاره به تقدیم ۸۵۰ شهید از شهرستان نهاوند اظهار داشت: در عملیات های مختلف افتخار داشتیم که با رزمندگان شجاع نهاوندی در جبهه های مختلف هم رزم باشیم.

مجیدی با اشاره به راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن گفت: مردم در ۲۲ بهمن افتخار آفریدند و جواب محکمی به دشمنان دادند و نشان دادند به آرمانهای انقلاب و شهدا پایبند هستند.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: دشمنان توطئه های زیادی برای ناامیدی مردم از انقلاب اسلامی به کار بسته است و همه تلاش خود را برای عدم حضور مردم در راهپیمایی به انجام دادند.

وی ادامه داد: مردم انقلابی نهاوند با وجود بارش برف و سرمای هوا مانند سراسر کشور به رهبری انقلاب لبیک گفتند و حضور پرشور و به یادماندنی در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما