تازه های سایت

کد مطلب: 40501
24. بهمن 1398 - 18:35
معاون مقاومت های مردمی سازمان بسیج با بیان اینکه عده ای با تفکر ما نمیتوانیم سعی در القای ناامیدی دارند، گفت: در تفکر ما اندیشه زنده و پویای “ما می توانیم” وجود دارد که شهدای عزیز و حاج قاسم سلیمانی نماد این تفکر هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار سالار آبنوش، معاون مقاومت های مردمی سازمان بسیج پیش از ظهر امروز در یادواره ۸۵۰ شهید شهرستان و گرامیداشت چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی و گروه انقلابی ابوذر نهاوند گفت: گروه ابوذر در اوج خفقان رژیم ستمشاهی، یک گروه انقلابی و مومن در مسیر دین را تشکیل دادند و با همراهی علما نقطه عطفی در تاریخ استان شدند.

وی با بیان اینکه با هدایت های علما و شهید طالبیان گروه انقلابی ابوذر نهاوند مسیری را برگزیدند و نظرها را متوجه این منطقه کرد و آوازه گروه ابوذر در کشور پیچید اظهار داشت: بعد از گروه ابوذر رزمندگان نهاوندی در جنگ تحمیلی و پس از آن در همه عرصه ها خوش درخشیدند.

سردار آبنوش با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب بسیار مهم است، افزود: وظیفه همه ما تحقق محتوای این بیانیه است که امیدواریم به تحقق ظهور منجر شود.

معاون‌ مقاومت های مردمی سازمان بسیج با تاکید براینکه امروز علم نور در دست ما است و انقلاب اسلامی الگو شده است، خاطر نشان کرد: در هر عنوانی که هستیم باید کار کنیم، امروز همه حق در مقابل همه باطل است و این جبهه عیان است و انقلاب اسلامی در مقابل جبهه کفر و نفاق با اقتدار ایستاده است.

وی با بیان اینکه همه دیدیم که مردم در کشورهای مختلف برای حاج قاسم چه کار کردند، گفت: این نشانه محکمی بر حقانیت انقلاب اسلامی است و به یاری خدا ما پیروز این میدان هستیم.

انقلاب اسلامی نشان داد که می شود و می توانیم

سردار آبنوش ادامه داد: امروز دو دیدگاه داریم که یکی می گوید نمی توانیم و نمی شود و یک گروه داریم مانند شهید حاج قاسم و شهدای سرافراز نهاوند که می گویند با اتکا به خداوند می توانیم و می شود.

معاون مقاومت های مردمی سازمان بسیج با اشاره به اینکه تفکر ما می‌توانیم باعث پیشرفت های بسیار زیادی در عرصه های مختلف شده است، اظهار داشت: امروز جهانیان به پیشرفت های انقلاب اسلامی اعتراف می کنند، ابر قدرتی آمریکا در حال افول و فروپاشی است و انقلاب اسلامی نشان داد که می شود و می توانیم.

وی با تاکید براینکه در عرصه های مهم انرژی، موشکی، هوایی، فضایی، نانو، پزشکی و دفاعی و دیگر عرصه ها در دنیا حرف های زیادی برای گفتن داریم، گفت: امروز انقلاب اسلامی در مولفه های ابرقدرتی و در عرصه های مهم، پیشرفت های چشمگیری داشته است و دشمنان نیز بخشی از این‌ پیشرفت ها را خبر دارند.

موشک های سپاه با قدرت و بدون خطا، هیمنه آمریکا را در هم‌ کوبید

سردار آبنوش با بیان اینکه امروز هرجا انقلاب اسلامی نیاز داشته باشد جان بر کفان سپاه پاسداران با اقتدار و قدرت حصور دارن، عنوان کرد: سپاه نشان داده است که به تاسی از فرهنگ عاشورا و فرهنگ انقلابی می شود و می توانیم و کارهای بسیار بزرگی در عرصه های مختلف انجام داده است.

معاون مقاومت های مردمی سازمان بسیج با بیان اینکه دشمن از توانایی های ما متزلزل شده و با هدایت های مقام‌ معظم رهبری و نیروهای انقلابی این پیشرفت ها به وجود آمده، تصریح کرد: موشک های سپاه قدرتمند انقلاب اسلامی با قدرت و بدون خطا بر سر تروریست های آمریکا در عین الاسد فرود آمد و هیمنه آنها را در هم‌ کوبید.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای تجزیه کشورهای اسلامی و نابودی جهان اسلام توطئه بسیار خطرناکی با عنوان خاورمیانه جدید طراحی کرده اند، افزود: با وجود این توطئه بزرگ و میلیاردها دلار هزینه ولی به برکت وجود رهبری شجاع و آگاه و با رشادت های حاج قاسم عزیز خاورمیانه ای شکل گرفت که محور مقاومت دست برتر را دارد.

حریم و توطئه ها با استفاده از نیروهای انقلابی حل می شود

سردار آبنوش در ادامه با تاکید براینکه امروز تنها رمز موفقیت ما پیوند مردم با ولایت فقیه است و همه‌ مشکلات قابل حل شدن است، تصریح کرد: تحریم و توطئه ها را با استفاده از نیروهای انقلابی و استفاده از ظرفیت های داخلی می شود حل کرد.

معاون مقاومت های مردمی سازمان بسیج در پایان با بیان اینکه مردم انقلابی ایران اسلامی در تشییع شهید سلیمانی و راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریدند، تصریح کرد: مردم در انتخابات دوم اسفندماه نیز حضور پرشوری خواهند داشت و رهبر معظم انقلاب در دیدار روزهای گذشته معیارهای انتخاب اصلح را اعلام کردند و فرمودند افرادی که مومن، شجاع، انقلابی هستند را انتخاب کنید.

انتهای پیام/س

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما