تازه های سایت

کد مطلب: 40361
12. بهمن 1398 - 16:02
به مناسبت آغاز دهه فجر جمعی از مدیران و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان نهاوند با امام جمعه نهاوند دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در اولین روز از دهه فجر در دیدار با جمعی از مدیران و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان گفت: دهه فجر کارهای انجام گرفته شده برای مردم بیان شود و پیشرفت های عظیم انقلاب اسلامی در بخش های مختلف تبیین شود

وی اظهار داشت: امروز بر خلاف دوران ستم شاهی در عرصه های مختلف پیشرفت داشته ایم و از وابستگی آزاد شده ایم.

امام جمعه نهاوند افزود: ایران اسلامی به برکت انقلاب در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و در مقابل ابر قدرت ها ایستاده است.

مغیثی با اشاره به دشمنی آمریکایی ها با انقلاب اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، کشور را از دست امریکا و استکبار نجات داد و مسیر خودکفایی را برای ملت ایران ایجاد کرد.

وی ادامه داد: عامل پیروزی و پیشرفت های انقلاب اسلامی و رمز عبور از همه سختی ها و فتنه ها و مشکلات اطاعت از ولایت فقیه بوده و از این به بعد هم همین طور خواهد بود.

امام جمعه نهاوند با بیان برخی از مصداق های دشمنی استکبار به حوادث سال ۸۸ اشاره کرد و افزود: در فتنه ۸۸ سران فتنه بر ابطال انتخابات تاکید داشتند که با بصیرت رهبر انقلاب و ایستادگی مردم حماسه ۹ دی به وجود آمد.

وی اظهار داشت: این سختی ها و مشکلات نخواهد توانست انقلاب اسلامی را از بین ببرد همانطور که در طول ۴۰ سال اول انقلاب با وجود همه مشکلات و تحریم ها به یاری خدا و هدایت های امام راحل و رهبر معظم انقلاب مسیر با اقتدار انقلاب ادامه دارد.

مغیثی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور گسترده در انتخابات دوم اسفند ماه بسیار مهم و تاثیر گذار است و همه باید برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تلاش کنند.

 مراد ناصری فرماندار نهاوند نیز در این مراسم گفت: دهه فجر فرصت‌ مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است

وی اظهار داشت: در بخش های مختلف پیشرفت های زیادی انجام داده ایم که باید یادآوری شوند.

فرماندار نهاوند با اشاره به کارهای انجام شده در نهاوند افزود: در شهرستان کارهای بزرگی انجام شده است که نشان از هماهنگی و همدلی بین دستگاه ها است.

ناصری اظهار داشت: در بخش کشاورزی طرح های خوبی اجرا شده است و احداث شهرک گلخانه ای نهاوند باعث ایجاد اشتغال برای جوانان زیادی خواهد شد که اقدام بسیار بزرگی بوده است.

وی ادامه داد: در حوزه بنیاد مسکن از ۷۱۵ میلیارد تومان اعتبار کل استان که برای خسارت سیل اختصاص یافته بود بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان سهم نهاوند است.

فرماندار نهاوند با بیان برخی از اقدامات در سراب های نهاوند افزود: در بخش گردشگری و ساماندهی سراب ها اقدامات خوبی انجام شده است و باعث شکوفا شدن این ظرفیت عظیم شده است.

وی ادامه داد: در دهه فجر فاز دوم ساماندهی روشنایی سراب های گیان و گاماسیاب کلنگ زنی‌می شود.

فرماندار نهاوند به برگزاری انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: همه باید عامل خلق حماسه در دوم اسفند باشیم و با حضور پرشور خود در انتخابات بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید کنیم.

ناصری در پایان گفت: وظیفه همه ما برگزاری انتخاباتی باشکوه است و انشاالله مردم نهاوند بار دیگر حماسه ای خلق خواهند کرد.

دیدگاه شما