تازه های سایت

کد مطلب: 40264
4. بهمن 1398 - 16:36
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نهاوند:
برف روبی محورهای مواصلاتی «نهاوند» توسط ۲۰ اکیپ راهداری به پایان رسید
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای نهاوند گفت: عملیات زمستانی و برف روبی محورهای مواصلاتی نهاوند توسط ۲۰ اکیپ راهداری در قالب ۳۰ نیروی انسانی پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، وحید صفدری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بارش سنگین برف که از اواسط روز چهارشنبه در تمامی نقاط شهرستان نهاوند آغاز شده بود و طبق آمار بالاترین میزان بارش در سطح استان اعلام شده است، تمامی نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شامل ۳۰ نفر نیرو و همچنین ۲۰ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین مشغول عملیات برف روبی و نمک پاشی در جاده های مواصلاتی نهاوند شدند.

صفدری گفت: هیچیک از محورهای اصلی و شریانی و همچنین محورهای فرعی شهرستان نهاوند مسدود نگردیده و تردد به شکلی روان در آنها صورت گرفته است.

وی در خصوص راههای روستایی نهاوند، گفت: در حال حاضر به استثنای راه روستایی تپه علی که در بعضی از نقاط آن بدلیل کولاک شاهد تجمع بیش از یک متر برف بوده ایم در تمامی راهها عملیات برف روبی بطور کامل صورت گرفته است.

رئیس راهداری نهاوند بیان کرد: در حال حاضر یکدستگاه بلدوزر در راه روستایی تپه علی و محمودوند مشغول پاک سازی مسیر بوده که بزودی این مسیر بطور کامل برف روبی خواهد شد.

دیدگاه شما