تازه های سایت

کد مطلب: 40263
4. بهمن 1398 - 16:33
امام جمعه نهاوند گفت: امریکا باعث بی ثباتی در منطقه شده است و امروز ملت های منطقه خواهان خروج امریکا از منطقه هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: ملت های منطقه خواستار اخراج آمریکایی ها از منطقه هستند چون انها را باعث ناامنی می دانند.

وی اظهار داشت: آمریکا هرجا حضور داشته است بی ثباتی، ناامنی، جنگ و خشونت را گسترش داده و ملت های مسلمان را به جان هم انداخته است.

امام جمعه نهاوند افزود: ملت های منطقه امروز خواستار خروج امریکا از این منطقه هستند و شعار مرگ بر امریکا سر می دهند.

محور مقاومت توطئه پیچیده و خطرناک آمریکایی ها در منطقه را ناکام گذاشت

وی بیان داشت: آمریکا با هدف تامین امنیت رژیم صهیونیستی و غارت نفت منطقه و جنگ های نیابتی داعش را به وجود آورد.

حجت الاسلام مغیثی گفت: با همکاری محور مقاومت در منطقه داعش نابود شد و آمریکایی ها در این توطئه پیچیده و خطرناک ناکام ماندند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به انتخابات اشاره کرد و افزود: وظیفه همه ما حضور پرشور در انتخابات و انتخاب افرادی است که درد مردم را بدانند و برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز توان دفاعی و نظامی ایران به حدی رسیده است که با کشوری چون آمریکا مقابل هم ایستاده‌ایم، گفت: چرایی پیروزی انقلاب، تداوم آن و تقویت جامعه اسلامی از جذابیت‌های انقلاب اسلامی است که باید بیان شود.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه سپاه قدس رزمندگان بدون مرز هستند، گفت: این اصطلاح بدون مرز را در برخی مشاغل همچون پزشکان شنیده بودیم، اما امروز مقام معظم رهبری این واژه را برای رزمندگان بدون مرز یعنی سپاه قدس که هر جا مقدسات به خطر بیفتد و مظلومی باشد حضور پیدا می‌کنند و جان‌فشانی می‌کنند به کار بردند.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی فردی بود که در دفاع از مقدسات و مظلومین عالم به‌عنوان فرمانده دلاور این رزمندگان بدون مرز، مرز نمی‌شناخت و به ندای کمک مظلومان جهان می‌شتافت.

حجت‌الاسلام مغیثی با اشاره به بکار گیری واژه صبار و شکور توسط مقام معظم رهبری در خطبه‌های هفته گذشته نماز جمعه تهران، گفت: صبار یعنی فردی که اهل صبر و مقاومت است و مردم ما سختی‌هایی تحمل کردند که برای هیچ ملتی قابل‌تحمل نیست اما این مردم صبر کردند؛ جنگ ۸ ساله، ۱۷ هزار شهید ترور، منافقین و فتنه‌های مختلف را تحمل کردند و با امید به خدا و آینده راه را ادامه دادند.

وی بیان اینکه مکتب اهل‌بیت انسان‌ساز، خانواده ساز و حکومت ساز است، گفت: ایران اسلامی با تمسک به قرآن و ولایت مردم‌سالاری دینی را در دستور کار خود قرار داده‌اند و انقلاب را مانده و متداوم کرده است.

دیدگاه شما