تازه های سایت

کد مطلب: 40242
1. بهمن 1398 - 8:55
مدیرفنی مجموعه فرهنگی، ورزشی علیمرادیان نهاوند از آماده‌سازی این مجموعه برای میزبانی از رویدادهای ورزشی استانی و کشوری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، فرهاد ادیب در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: فعالیت رشته‌های ورزشی در مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند گسترش‌یافته است و هدف رونق ورزش در شهرستان نهاوند است.

وی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این مجموعه میزبانی و برگزاری المپیاد ورزشی در آینده نزدیک در تمامی رشته‌ها است.

مدیر اجرایی مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند گفت: هدف این مجموعه فراهم کردن امکانات و ایجاد شرایط مناسب برای دعوت کردن از تیم‌های مختلف کشوری برای استفاده از ظرفیت این مجموعه بزرگ ورزشی است.

وی به برگزاری المپیاد ورزشی در این مجموعه اشاره کرد و ادامه داد: با میزبانی و برگزاری این المپیاد نه‌تنها مجموعه فرهنگی ورزشی علیمرادیان شناسانده می‌شود بلکه خدمتی نیز در مسیر ارتقاء فرهنگ ورزش و معرفی شهرستان نهاوند خواهد بود.

ادیب گفت: همچنین از دیگر برنامه‌ها و اهداف این مجموعه می‌توان به تشویق و ارتقاء فرهنگ ورزش در بین کارکنان ادارات و دانشگاه‌های شهرستان اشاره کرد تا از امکانات این مجموعه استفاده بهینه شود.

مدیر اجرایی مجموعه ورزشی علیمرادیان در رابطه با امکانات و رشته‌های فعال در این مجموعه ورزشی اظهار داشت: این مجموعه دارای امکاناتی چون استخر، زمین چمن، سالن فوتسال، بدن‌سازی، اسکیت، تنیس روی میز، جودو، سنگ‌نوردی، بدمینتون، کشتی، والیبال، بسکتبال، هندبال، شطرنج، دومیدانی و ایروبیک برای بانوان و آقایان است.

وی افزود: ادارات، دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها می‌توانند از تمامی این امکانات با توجه به برنامه زمان‌بندی‌شده و با تعرفه بسیار مناسب استفاده کنند.

ادیب گفت: مجموعه خیر ساز علیمرادیان به‌عنوان یکی از مجموعه‌های بزرگ، استاندارد و کم‌نظیر در استان همدان و غرب کشور ظرفیت بسیار مناسبی برای برگزاری و میزبانی از مسابقات مختلف استانی، منطقه‌ای و ملی است.

وی اظهار داشت: در حال تلاش برای برگزاری و میزبانی از مسابقات مختلف در سطوح مختلف هستیم و از متولیان ورزش در شهرستان و استان نیز تقاضا داریم از این ظرفیت عظیم در برگزاری و میزبانی مسابقات ورزشی و فرهنگی بیشتر استفاده کنند.

مدیر اجرایی مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند افزود: توسط کادر مدیریتی این مجموعه از سالن، واحدهای ورزشی، خوابگاه، فضای سبز و سایر قسمت‌های این مجموعه عظیم بازدید شد و مشکلات و موانع برای توسعه و استفاده بهینه موردبررسی قرار گرفت و برای حل کردن آن‌ها اقدام می‌شود.

دیدگاه‌ها

فعال شدن دوباره این مجموعه یعنی بالا رفتن دوباره نهاوند در غرب کشور.نهاوند مرکز المپیک غرب کشور یعنی استان کرمانشاه .همدان و لرستان ندارند.

دیدگاه شما