تازه های سایت

کد مطلب: 40107
19. دى 1398 - 14:19
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: مسیر پر افتخار انقلاب اسلامی با قدرت ادامه می یابد و عزت شهید سلیمانی به خاطر در خط مقدم بودن ایشان در مبارزه با استکبار است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، نماینده ولی فقیه در استان همدان در یادواره شهدای روحانی نهاوند با گرامیداشت یاد و نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهدا با خداوند معامله کردند و از همه هستی خود گذشتند.

وی اظهار داشت: عزت و اقتدار و امنیت امروز ما به برکت خون مطهر شهدا است و وظیفه ما تداوم و حزکت در این مراسم است.

آیت الله حبیب الله شعبانی افزود: کشور ما قبل از انقلاب وابسته بود و هیچ اراده و عزتی از خود نداشت ولی به برکت انقلاب اسلامی و خون‌ مطهر شهدا امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد، استکبار جهانی و امریکا را تهدید و تهدید را عملی می کند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی قدرت برتر منطقه است، بیان کرد: سالها مذاکره کردیم ولی سردمداران غرب تعهدی به مذاکرات و تعهدات ندارد و فقط زبان اقتدار را می فهمند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز بیانات رهبر انقلاب لرزه بر اندام صهیونیست ها و امریکایی ها می اندازد، گفت: دشمنان می دانند کشور ما با دیگر کشورهای منطقه فرق دارد و با قدرت در مقابل انها و ظالمان ایستاده است.

آیت الله شعبانی با تاکید براینکه حرف قرآن مبارزه با ظالم و نترسیدن از قدرتهای استکباری و مقاومت است اظهار داشت: امروز به حدی از قدرت رسیده ایم که در مقابل تهدیدات دشمن با قدرت و صلابت ایستادگی می‌کنیم و جواب انها را می دهیم.

وی با اشاره به شهادت شهدای سرافرازی که از اول انقلاب به شهادت رسیدند، افزود: مسیر پر افتخار انقلاب اسلامی با قدرت ادامه می یابد و در مراسم تشییع شهید سلیمانی که با چه شکوهی در سراسر کشور برگزار شد، همه دیدند مردم چه عشق و ارادتی به شهدا دارند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: کسانی مانند شهید سلیمانی که در مقابل استکبار و ظلم ایستادند نزد مردم عزیز و عزتمند هستند چون در خط مبارزه با طاغوت هستند.

وی گفت: ولایتمداری و تبعیت شهید سلیمانی از ولی فقیه باعث عزیز شدن این شهید سرافراز شد و سرانجام دعای ایشان برای پیوستن به خیل عظیم شهدا مستجاب شد.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما