تازه های سایت

کد مطلب: 40064
15. دى 1398 - 8:56
امام جمعه نهاوند گفت: آمریکا خیال می‌کند با به شهادت رساندن سردار سلیمانی به اهداف خود در خاورمیانه دست پیدا می‌کند اما سردار سلیمانی‌های زیادی در کشور وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا اظهار کرد: این مراسم به منظور گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ارج نهادن به مقام آن شهید والامقام برگزار شد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی نماد صلابت، قدرت، ایمان، ولایتمداری و ایستادگی در برابر استکبار بود گفت: شخصیت برجسته شهید سلیمانی و نقش او در مبارزه با استکبار و تکفیری‌ها او را به الگوی مقاومت و ایثار در جبهه مقاومت اسلامی تبدیل کرده است.

امام جمعه نهاوند افزود: ویژگی‌های منحصر به فرد این مرد بزرگ و سابقه او در جهاد و مبارزه با دشمنان سبب ماندگاری نام و یاد او در تاریخ این مرزوبوم خواهد شد.

وی در ادامه به ویژگی‌های آن شهید پرداخت و یادآور شد: سوابق شهیدسلیمانی نشان داد او به ولایت عشق می‌ورزید و بر همین اساس خود را همواره سرباز ولایت میدانست و مطیع امر رهبر بود.

مغیثی‌نیا با بیان اینکه با شهادت سردارسلیمانی هیچ وقفه‌ای در ادامه راه مقاومت به وجود نمی‌آید اظهار کرد: آمریکا خیال می‌کند با به شهادت رساندن سردار سلیمانی به اهداف خود در خاورمیانه دست پیدا می‌کند اما سردار سلیمانی‌های زیادی در کشور وجود دارد که راه او را ادامه داده و از دشمن انتقام می‌گیرند.

وی در پایان سخنانش گفت: همه ما وظیفه داریم برای سربلندی ایران اسلامی راه آن شهید را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما