تازه های سایت

کد مطلب: 40042
13. دى 1398 - 14:59
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: انتقام خون شهدای مقاومت از آمریکا گرفته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ پاسدار علی مختاری پیش از ظهر جمعه در جلسه هماهنگی ویژه برنامه شهادت سردار سلیمانی ضمن تسلیت شهادت ایشان، اظهار کرد: خبر شهادت سردار سلیمانی کام همه مردم ایران و جبهه مقاومت را تلخ کرد هرچند که ایشان در طول سالیان خدمت آروزی شهادت داشتند و در این راستا قدم برمی‌داشتند.

وی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی محوریت وحدت در منطقه و جبهه مقاومت بود، گفت: در حال حاضر تدابیر کلی از سوی فرمانده سپاه استان همدان ابلاغ شده و بر همین اساس با توجه به محبوبیت سردار شهید سلیمانی برگزاری برنامه‌های متعددی از طرف اقشار مختلف در حال تدارک است.

وی از برگزاری راهپیمایی نمازگزاران شهرستان نهاوند بعد از نماز جمعه در محکومیت اقدام تروریستی آمریکا خبر داد و گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی و شهرستان نهاوند به صورت خودجوش در حال ایجاد موج در فضای مجازی هستند.

وی با اشاره به اینکه در سطح شهرستان با همکاری شهرداری فضا سازی متناسب انجام خواهد شد، گفت: محوریت برنامه‌های گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی در شهرستان مردم هستند و ادارات و سازمان‌های دولتی تنها در برنامه حضور خواهند داشت.

وی گفت: انتقام خون شهدای مقاومت به خصوص سردار رشید اسلام و همراهان ایشان از آمریکا خواهد گرفته شد.

وی از ملبس شدن رؤسای ادارات شهرستان به لباس مقدس پاسداری طی سه روز آینده خبر داد و با بیان اینکه شهادت حاج قاسم ابتدای راه است و تکثیر تفکر ایشان ادامه خواهد داشت، گفت: دشمنان اسلام و مسلمین بدانند شهادت این سردار محبوب علاوه بر ایجاد وحدت و انسجام در داخل کشور موجب انسجام و استحکام در جهان اسلام مقابل استکبار خواهد شد.

وی تصریح کرد: شادی دشمنان طولانی نیست و به زودی به عزا تبدیل خواهد شد.

سرهنگ مختاری با اشاره به اینکه آمریکا اعلام کرد با هزینه ۷ تریلیون دلار نتوانستند در منطقه کاری کنند، گفت: آمریکا قدرت محاسباتی خود را از دست داده و در صحنه عمل اقداماتی که انجام می‌دهند مشخص است نظام آمریکا رو به افول است.

وی افزود: وقتی داعش نتوانست به هدفش برسد امریکا آشکارا در کنار داعش قرار گرفت و شهادت رساندن سردار سلیمانی در راستای همراهی با داعش است.

دیدگاه شما