تازه های سایت

کد مطلب: 39990
8. دى 1398 - 11:12
فرمانده سپاه نهاوند گفت: یوم‌الله 9 دی تجلی حضور آگاهانه مردم در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و روز شکست و ناامیدی فتنه گران است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ علی مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: حماسه یوم‌الله 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و روزی فراموش‌نشدنی است که بار دیگر پایبندی مردم به ارزش‌های انقلاب اسلامی را نشان داد.

وی اظهار داشت: مردم در مواجهه با فتنه خطرناک و پیچیده دشمنان انقلاب اسلامی با بصیرت و هوشمندانه رفتار کردند و در 9 دی با حضور باشکوه و میلیونی خود طومار فتنه گران را در هم پیچیدند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در 9 دی نشان دادند وقتی پای ارزش و آرمان‌های انقلاب اسلامی در میان باشد حضوری باصلابت و دشمن‌شکن در میدان دارند.

وی بیان داشت: حماسه 9 دی برای همیشه در تاریخ کشور ماندگار شد چون در این روز مردم بار دیگر مانند سایر عرصه‌ها دشمنان و فتنه گران را ناکام گذاشتند.

مختاری در ادامه گفت: دشمن در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ضربه‌های سختی مانند 9 دی از ملت ایران خورده است به همین دلیل همیشه به دنبال توطئه است.

وی افزود: ملت ایران اسلامی نیز با بصیرت مثال‌زدنی خود و با اطاعت از مقام معظم رهبری در همه عرصه‌های سخت انقلاب اسلامی درصحنه حضور داشتند و باعث شکست دشمنان شده‌اند.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: در سال 88 مردم 8 ماه صبر کردند ولی وقتی دیدند که فتنه گران به مقدسات و ارزش‌های انقلاب اسلامی اهانت کردند و درراه منافع امریکا و دیگر دشمنان ملت ایران فعالیت می‌کنند؛ حماسه 9 دی را خلق کردند.

وی بابیان اینکه این حماسه باید همیشه گرامی داشته شود، گفت: به‌رسم هرساله با حضور مردم انقلابی شهرستان نهاوند مراسم گرامیداشت یوم‌الله 9 دی در مصلا این شهرستان برگزار می‌شود.

مختاری در پایان گفت: این مراسم از ساعت 9 روز 9 دی با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین جوشقانیان از اساتید حوزه و دانشگاه و با حضور عموم مردم نهاوند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما