تازه های سایت

کد مطلب: 39880
29. آذر 1398 - 13:00
شهردار نهاوند گفت: پروژه ملی و شاخص ساماندهی بام نهاوند در چندین مرحله تکمیل می‌شود و فاز اول این طرح نیز در اوایل سال آینده افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، نشست خبری شهردار و اعضای شورای شهر نهاوند با اصحاب رسانه شهرستان نهاوند برگزار شد.

محمد حسین پور شهردار نهاوند در این نشست گفت: اقدامات و طرح‌های بزرگی مانند چهارباغ، بام نهاوند، مجوز ایجاد معدن کوه، اسفالت سطح شهر انجام و در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: هر کاری که انجام‌شده است طبق وعده‌هایی است که به مردم داده‌شده است و کارهایی را که نمی‌توانیم انجام دهیم به مردم وعده نمی‌دهیم.

شهردار نهاوند با اشاره به کمبود فضای سبز و مشکل پارکینگ در نهاوند افزود: سرانه فضای سبز در شهرستان را افزایش داده‌ایم در بحث پارکینگ هم می‌توانیم پارکینگ طبقاتی احداث کنیم که باید این طرح پیگیری شود.

وی گفت: در هفته آینده مسیل نهاوند به مناقصه گذاشته می‌شود که اگر این مشکل حل شود و دسترسی‌ها باز شود خیلی از مشکلات ترافیک نهاوند حل می‌شود و می‌توانیم موضوع پارکینگ را هم کنیم.

حسین پور بابیان اینکه کارخانه آسفالت نهاوند فعال است، اظهار داشت: کارخانه اسفالت نهاوند مشکلی ندارد و با حل مشکل تأمین قیر با بهتر شدن شرایط جوی آسفالت تولید می‌کند.

شهردار نهاوند عنوان کرد: با توجه به حفاری‌های صورت گرفته توسط اداره آب و فاضلاب برای احداث شبکه فاضلاب شهر نهاوند منتظریم این حفاری‌ها به اتمام برسد تا کوچه‌ها را اسفالت کنیم.

وی افزود: پروژه بام نهاوند یک طرح شاخص و ملی است که باید همه مراحل و فازهای آن‌ها تکمیل شود و در اوایل سال آینده نیز فاز اول آن افتتاح می‌شود.

حسین پور گفت: این طرح به‌عنوان طرحی مهم تا الآن سینمای روباز، آبشار و دریاچه و سکوهای نشیمن و خیلی دیگر از کارهای آن‌ها انجام‌شده است و با تکمیل این طرح قطب گردشگری در شهرستان ایجاد می‌شود.

عبدالعلی ملکی رئیس شورای شهر نهاوند نیز در این نشست خبری اظهار داشت: بودجه سال 96 شهرداری نهاوند 20 میلیارد مصوب شده بود که 22 میلیارد محقق شد و این رقم در سال 97 25 میلیارد مصوب شد که 35 میلیارد تومان محقق شد.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات اقتصادی تحقق بودجه مناسب بوده است و در سال جاری نیز بودجه مصوب 33 میلیارد تومان بوده است که باید بررسی شود که تا امروز چقدر محقق شده و به اطلاع مردم برسد.

ملکی در پایان گفت: برای بودجه سال 99 نیز باید بر پایه عملکرد و شاخص‌هایی مهمی که داریم بتوانیم بودجه مصوب را افزایش دهیم.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما