تازه های سایت

کد مطلب: 39777
20. آذر 1398 - 8:47
فرماندار نهاوند گفت: در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آرای مردم نهاوند در ۱۴۷ شعبه ثابت و سیار اخذ می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو،  مراد ناصری در نشست خبری با اصحاب رسانه نهاوند گفت: مرحله ثبت‌نام داوطلبان انتخابات به‌خوبی و بدون هیچ مشکلی انجام شد که این کار با همکاری همه اعضای برگزاری انتخابات انجام شد.

وی اظهار داشت: همکاری خوبی بین ارکان برگزاری انتخابات در شهرستان وجود دارد و این همدلی تا پایان انتخابات ادامه خواهد داشت.

فرماندار نهاوند افزود: در ستاد انتخابات نهاوند و وزارت کشور ۴۱ داوطلب درنهایت ثبت‌نام خود را انجام دادند.

وی گفت: وظیفه ما ایجاد بسترهای مناسب برای حضور باشکوه مردم در انتخابات و برگزاری انتخابات سالم است و امیدواریم مردم نهاوند بار دیگر با حضور باشکوه خود حماسه خلق کنند.

ناصری گفت: در انتخابات امسال ۱۴۷ شعبه ثابت و سیار در مناطق مختلف شهرستان نهاوند آرای مردم را اخذ می‌کنند.

وی ادامه داد: از این تعداد شعبه اخذ رأی ۵۴ شعبه سیار و ۹۳ شعبه ثابت خواهند بود و حدود ۳ هزار نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات مشارکت خواهند داشت.

ناصری در بخش دیگری از سخنانش در رابطه با ثبت‌نام کاندیداها اظهار داشت: در شهرستان نهاوند تعداد کل ثبت‌نام‌شدگان ۴۴ نفر بودند که یک نفر انصرافی داشتیم و دو نفر هم ثبت اولیه کردند و نقص مدارک داشتند و درمجموع ۴۱ نفر ثبت‌نام نهایی شدند.

وی به ارائه آماری از داوطلبان انتخابات اشاره کرد و گفت: از مجموع ۴۱ داوطلب ۳۷ نفر مرد و ۴ نفر خانم هستند.

فرماندار نهاوند افزود: در بین ثبت‌نام‌شدگان یک نفر تحصیلات کارشناسی داشت که با توجه به مدرک ایثارگری معادل کارشناسی ارشد شد، ۳۴ نفر کارشناسی ارشد و دکترا ۳ نفر و دو نفر دارای تحصیلات حوزوی بودند.

وی بابیان اینکه جوان‌ترین داوطلب نهاوند ۳۰ سال و مسن‌ترین فرد ۶۵ سال است، بیان داشت: شغل داوطلبان این دوره دو نفر فرهنگی، کارمند ۲۳ نفر، شغل آزاد ۳ نفر، بازنشسته ۳ نفر، استاد دانشگاه ۴ نفر، پزشک یک نفر و سایر مشاغل نیز ۴ نفر ثبت‌نام کردند.

وی اظهار داشت: دوره قبل انتخابات مجلس ۲۹ نفر در نهاوند ثبت‌نام کردند و رشد ۴۲ درصدی در آمار ثبت‌نام امسال نسبت به ۴ سال قبل داشتیم.

فرماندار نهاوند بیان کرد: ۷ نفر از داوطلبان سابقه داوطلبی دارند و ۳۴ نفر برای اولین بار است که داوطلب شده‌اند.

وی در پایان گفت: امسال در شهرستان نهاوند ۴۷۴۳ رأی اولی داریم که برای اولین بار واجد شرایط رأی دادن هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما