تازه های سایت

کد مطلب: 39638
8. آذر 1398 - 11:22
کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: سامانه بارشی که از شب گذشته وارد استان شده، فردا عملکرد ضعیفی خواهد داشت اما سامانه بارشی جدید از دوشنبه هفته آینده وارد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمدحسن باقری‌شکیب اظهار کرد: آسمان استان طی ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا تمام ابری، همراه با بارش پراکنده باران، رعد و برق، ریزش برف در ارتفاعات و وزش ملایم باد است.

وی با بیان اینکه جمعه بارش ضعیف باران را در نقاط مختلف استان شاهد خواهیم بود گفت: شنبه و یکشنبه هفته آینده بارشی در استان نخواهیم داست اما دوشنبه و سه‌شنبه هفته آتی سامانه بارشی جدید وارد استان می‌شود که بارش‌های خوبی نیز خواهد داشت.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان با بیان اینکه سامانه بارشی از شب گذشته وارد استان شده است گفت: این سامانه بارشی بیشتر در نوار غربی و مناطق شمالی استان فعال است که احتمال کاهش دما در نقاط مختلف استان بین ۲ تا سه درجه سانتیگراد وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون فعالیت این سامانه موجب بارش ۲ میلیمتری در اسدآباد شده است افزود: در تویسرکان نیز بارش یک میلیمتری گزارش شده است. 

باقری‌شکیب اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و قهاوند با یک درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین شهرهای استان بودند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما