تازه های سایت

کد مطلب: 39633
7. آذر 1398 - 16:16
با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین اردوگاه صیانت و درمان نهاوند افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه استان همدان امروز در مراسم افتتاح اردوگاه صیانت و درمان نهاوند گفت: سهم استان همدان از پروژه های عمرانی یکصدهزار و ۴۰ پروژه بود و ابتدای امسال راه اندازی این اردوگاه رو شروع کردیم.

وی افزود: نیروهای سپاه انصارالحسین ع شبانه روزی در این مجموعه زحمت کشیدند و در شش ماه تلاش کردند تا این پروژه به بهره برداری برسد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه کار عمرانی سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی در استان پایان یافته است گفت: برای تجهیز پروژه‌ها باید دستگاه‌های دولتی همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، سردار مظاهر مجیدی ظهر امروز در مراسم افتتاح اردوگاه صیانت و درمان در نهاوند با اشاره به اینکه از ابتدای امسال پروژه‌های محرومیت‌زدایی را در استان آغاز کردیم و در این زمینه کار شبانه‌روزی انجام شد اظهار کرد: کار عمرانی سپاه در استان پایان یافته و برای تجهیز پروژه‌ها باید دستگاه‌های دولتی همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم به ظرفیت اردوگاه صیانت و درمان نهاوند توجه ویژه‌ای شود افزود: مقام معظم رهبری بر موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد تاکید دارند که امیدواریم از این ظرفیت در این مسیر استفاده شود.

در ادامه شهرام صادقی معاون اجتماعی سپاه انصارالحسین علیه السلام اظهار داشت: برای راه اندازی این مرکز بسیج سازندگی ۵ میلیارد تومان و سازمان بسیج مستضعفین ۲ میلیارد تومان هزینه کرده اند.

وی افزود: در حال حاضر برای ۴۰۰ نفر ۱۲ میلیارد تومان نیاز داریم و برای پذیرش ۱۰۰ نفر به ۴ میلیارد تومان هزینه نیاز است.

معاون اجتماعی سپاه انصارالحسین ع استان همدان با بیان اینکه این اردوگاه شامل سه سالن با مجموعه زیر بنای ۲۵۰۰ متر مربع است عنوان کرد: ساختمان احیا شامل اتاق‌های سم زدایی، غربالگری و آزمایشگاه است و سالن غذاخوری و آشپزخانه آسایشگاه ویژه درمان و صیانت معتادان، نیز برخی از واحد های این اردوگاه صیانت است.

صادقی تاکید کرد: این اردوگاه با همکاری بسیج، سپاه استان و ستاد مبارزه با مواد مخدر احداث شده است.در ادامه مصطفی آزاد بخت معاون سیاسی امنیتی

معاون استاندار همدان با بیان اینکه استان همدان با وحدت و هماهنگی مثال زدنی حرکت میکند گفت: اگر سپاه نباشد آبادانی نخواهیم داشت و عزیزان سپاه با تفکر بسیجی به پروژه ها ورود می‌کنند.

وی افزود: مانور ۱۰ هزار نفری بعد از اتفاقات اخیر در کشور، جلوه های همدان را بازهم نشان داد و مردم استان در اتفاقات اخیر نشان دادند که بصیرت دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه ما برای نشاندن دشمنان سر جای خود به این مانورهای احتیاج داریم عنوان کرد: ما آماده جنگ با فقر و مشکلات هستیم.

آزادبخت تصریح کرد: سپاه ۵ میلیارد و بهزیستی ۲میلیارد و نیم برای پروژه اردوگاه صیانت هزینه کردند.

وی با اشاره به نقش نهاوند در دوران دفاع مقدس گفت: نهاوند و نهاوندی ها در زمان دفاع مقدس نقش ویژه ای داشتند و اوضاع در این شهر با تلاش همکاران و مدیران وضعیت مطلوبی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما