تازه های سایت

کد مطلب: 39606
5. آذر 1398 - 15:17
مسئول مرکز مطالعات امنیت پایدار دانشگاه امام حسین(ع) گفت: تفکر بسیجی در مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام ایستاده و دشمنان را ناامید کرده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار حسن رستگار پناه صبح امروز در تجمع باشکوه بسیجیان نهاوند به مناسبت پنجم آذرماه سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: دشمنان طی ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب همیشه در حال ایجاد مشکل بوده و هستند اما با اقتدار و حضور همیشه در صحنه مردم ناکام شده‌اند.

وی به حمایت و پشتیانی دشمنان از صدام در تجاوز به ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: شجاعت و صلابت بسیجیان موجب پیروزی ما در دفاع مقدس شد.

مسئول مرکز مطالعات امنیت پایدار دانشگاه امام حسین(ع) بیان کرد: بسیجیان‌ با لبیک به ندای ولی فقیه در تمام عرصه‌ها حضور دارند و هرجا لازم بوده پای کار ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر افزود: در فتنه اخیر دشمنان انقلاب با تمام توان به میدان آمدند اما همه دلارهای هزینه شده و جنگ روانی دشمن در فضای مجازی و اقدامات آشوب‌طلبانه با حضور مردم نتیجه‌ای جز شکست برای دشمنان نداشت.

سردار رستگار پناه تصریح کرد: با وجود تمام پشتیبانی‌ها و هزینه‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب، مردم با بصیرت و آگاه ایران اسلامی صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

ویبا بیان اینکه امروز دشمن از تفکر بسیجی واهمه دارد ادامه داد: دشمنان می‌دانند بسیجیان نیروی ولایت‌مدار و در خدمت مردم در بخش‌های مختلف هستند.

مسئول مرکز مطالعات امنیت پایدار دانشگاه امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: روحیه بسیجیان‌ امروز همان روحیه بسیجیان دوران دفاع مقدس است و برای حفظ سربلندی و اقتدار ایران اسلامی همیشه آماده هستند.

وی با تأکید بر اینکه امروز تفکر بسیجی در منطقه گسترش یافته است یادآور شد: همین تفکر بسیجی در مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام ایستاده و دشمنان را ناامید کرده است.

سردار رستگار پناه با بیان اینکه امروز وظیفه ما حفظ روحیه جهادی و بسیجی است اظهار کرد: تنها راه تداوم حرکت انقلاب همین روحیه بسیجی است.

وی با بیان اینکه عده ای راه برون رفت را مذاکره با آمریکا می‌دانند گفت: این تفکر در حالی است که راه حل مشکلات کشور توجه به نیروهای داخلی و رونق تولید داخلی است.

مسئول مرکز مطالعات امنیت پایدار دانشگاه امام حسین(ع) بیان کرد: در عرصه های مختلف با اتکا به جوانان مومن و انقلابی و تکیه بر روحیه بسیجی پیشرفت‌های بسیاری داشته ایم و شاهد پیشرفت‌های بیشتری نیز در آینده خواهیم بود.

وی در پایان یادآور شد: امروز اقتدار و مقاومت ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی به الگویی برای ملت‌های آزاده تبدیل شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما