تازه های سایت

کد مطلب: 39552
30. آبان 1398 - 9:07
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: مردم مؤمن و انقلابی شهرستان نهاوند فردا بعد از اقامه نماز جمعه در محکومیت اقدامات اغتشاشگران و حمایت از امنیت کشور راهپیمایی برگزار می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: بعد از اقدامات ساختارشکنانه اشرار و آشوب‌طلبان در روزهای گذشته در خیلی از نقاط کشور در محکومیت اقدامات اغتشاشگران راهپیمایی‌هایی برگزارشده است.

وی ادامه داد: مردم مؤمن و انقلابی شهرستان نهاوند نیز که در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی همواره نشان دادند که پایبند به‌نظام مقدس اسلامی هستند در روز جمعه راهپیمایی برگزار خواهند کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: اقدامات روزهای اخیر عده‌ای آشوب‌طلب که با نقشه‌های دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی در حال انجام بود با بصیرت همیشگی مردم و جدا شدن از آشوب‌طلبان بار دیگر نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد.

وی اظهار داشت: این اغتشاشات و دست‌های دشمنان در پس این اتفاقات نشان داد دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب از هر فرصتی استفاده می‌کنند بنابراین باید همیشه هوشیار باشیم.

محبی گفت: مردم بصیر و انقلابی نهاوند روز جمعه بعد از اقامه نماز جمعه در محکومیت اقدامات اغتشاشگران راهپیمایی باشکوهی برگزار خواهند کرد و از این اقدامات اعلام انزجار می‌کنند.

وی بیان داشت: این مراسم از مصلا نماز جمعه به سمت چهارراه معلم با حضور پرشور شهروندان نهاوندی برگزار می‌شود و بار دیگر پایبندی مردم شهیدپرور نهاوند به آرمان‌های انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی افزود: علاوه بر شهر نهاوند نمازگزاران شهرهای گیان و فیروزان نیز پس از اقامه نماز جمعه مراسم راهپیمایی برگزار می‌کنند.

وی عنوان کرد: اعلام حمایت سران کفر و نفاق، منافقان، سلطنت‌طلبان و همه اشرار دنیا از اقدامات آشوب‌طلبان نشان‌دهنده دشمنی بی‌حدواندازه آن‌ها با انقلاب اسلامی است.

محبی گفت: ملت با بصیرت ایران اسلامی به برکت آگاهی و بصیرت مردم از این امتحان نیز با موفقیت عبور کرد و دشمنان در این فتنه هم ناکام شدند و شکست خوردند.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما