تازه های سایت

کد مطلب: 39443
22. آبان 1398 - 10:31
سخنگوی باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه حتی در صورت رسیدن پیشنهاد با جدایی ارسلان مطهری و دانیال اسماعیلی فر موافقت نمی‌شود، گفت: ما هم از استقلال و پرسپولیس بازیکن می‌خواهیم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، احمد جمشیدی به جلسه هیات مدیره باشگاه ذوب آهن که منتج به «ابقای مشروط» علیرضا منصوریان شد پرداخت و تاکید کرد که این باشگاه با جدایی بازیکنانی نظری ارسلان مطهری و دانیال اسماعیلی فر و حضور آنها در تیم هایی چون استقلال و تراکتور موافقت نمی کند.

مشروح گفتگوی جمشیدی در ادامه می آید:

* سئوالاتم را درباره خبر جدایی ارسلان مطهری و دانیال اسماعیلی فر در نیم فصل از ذوب آهن شروع می کنم. احتمال حضور این دو بازیکن در سایر تیم ها چقدر است؟

- اسماعیلی فر و مطهری دو نفر از بهترین بازیکنان ذوب آهن هستند. هیچ تقاضایی برای جذب این بازیکنان به ذوب آهن نرسیده است و نه ما چیزی اعلام کرده ایم. آنها تعهد دارند و باشگاه به این بازیکنان نیاز دارد. چنین خبری صحت ندارد. بازیکنان هم چیزی از جدایی نگفته اند و اگر درخواستی بیاید با آن مخالفت می کنیم.

* گفته می شود بعضی از باشگاه ها زیر پای این دو بازیکن نشسته اند.

- همانطور که گفتم بازیکنانمان به باشگاه ذوب آهن تعهد دارند. ما هم از پرسپولیس و استقلال بازیکن می خواهیم؛ آیا باید این کار را بکنیم؟ آیا راهش این است؟ وقتی قرارداد بازیکنان تمام شد آنها مجاز هستند به هر تیمی که می خواهند بروند. از نظر قانونی باشگاه ها حق مذاکره بدون اجازه را ندارند و اگر با بازیکنان ما هم مذاکره ای شده باشد، آنرا از نظر قانونی پیگیری می کنیم.

* آیا باشگاه ذوب آهن برنامه ای برای درآمدزایی از طریق فروش بازیکنانش ندارد؟

- فعلا برای نقل و انتقالات تصمیمی نداریم. وضعیتمان طوری است که به همه بازیکنان نیاز داریم و باید از بحران خارج شویم. فکر و ذکرمان این است که تیم به جایگاه بهتری در جدول برسد.

* جدایی بازیکنان خارجی ذوب آهن در نیم فصل قطعی شده است؟

- صحبتی در این مورد نمی کنم و کادر فنی باید نظر بدهد. در واقع سرمربی باید صلاح ببیند. اگر تیم امتیاز دلخواه هیات مدیره را کسب کرد و به جایگاه مناسبی رسید، در نیم فصل اقداماتی برای بازیکنان می کنیم.

بیشتر بخوانید:

واکنش کربکندی به ابقای منصوریان

* بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه اعلام کردید که منصوریان با تعهد و مشروط و حداکثر تا نیم فصل در تیم ماندنی است. یعنی ممکن است تا پیش از پایان نیم فصل منصوریان برکنار شود؟

- درخواست ما این است که تیم باید امتیازات مشخصی را جمع کند. این را خود آقای منصوریان هم قبول و تاکید کرد که به این امتیازات می رسیم.

* منصوریان هم سال گذشته و هم امسال سرمربی ذوب آهن بوده است. به نظر شما مشکل کار کجا است که این مربی توانمند تاکنون نتوانسته تیم را از این شرایط خارج کند؟

- تیم ما درون دروازه متزلزل بوده است. دروازه بان های خوبی داریم ولی امسال جواب ندادند. وضعیت روحی تیم هم مشکل دارد که باید ترمیم شود.

* چند روز پیش خبری منتشر کرد مبنی بر مذاکره باشگاه ذوب آهن با یک مربی خارجی. حتی بحث مذاکره با منصور ابراهیم زاده هم مطرح شد.

- ما هیچ گزینه ای نداریم. هیات مدیره چند جلسه داشته است که آخرین جلسه پنج ساعت طول کشید. توافق مشروط ما با آقای منصوریان این بود که تا نیم فصل با وی ادامه بدهیم.

* فکر نمی کنید تاکید مدام باشگاه ذوب آهن بر مشروط بودن ادامه همکاری، باعث فشار بیشتر و پایین آمدن وجهه کادر فنی می شود؟

- خیلی از مسائل درون جلسه هیات مدیره را خود آقای منصوریان مطرح کرد. خود منصوریان گفت که تیم را به فلان جایگاه می رسانم. این نیست که فقط ما شرط گذاشته باشیم. بیشترین شرط ها از سمت منصوریان بود و گفت که ایمان دارم تیم از این شرایط خارج می شود.

* آیا بحث مالی و توافق برای جدایی منصوریان در صورت نتیجه نگرفتن در جلسه هیات مدیره مطرح شد؟

- یکسری شروط نباید رسانه ای شود. ما نتایج خوبی نگرفته ایم که باید مشکل حل شود. الان در فاز تغییر سرمربی نیستیم. منصوریان خودش قول داد مشکلات حل می شود.

* اما دیدار شما با فولاد خوزستان بازی راحتی نیست.

- ما پنج بازی تا پایان نیم فصل پیش رو داریم که تمام آنها حکم فینال را دارد. باید امتیازات خوبی بگیریم و اگر نیاز است، ترمیم هایی داشته باشیم. توقع ما جایگاه مناسبتری در جدول بود. ان شاءالله در نیم فصل دوم جایگاهی مناسب نام ذوب آهن به دست می آوریم.

* تقابل تیم ذوب آهن با فولاد و سعید آذری مدیرعامل سابق شما که الان در تیم فولاد مشغول به کار است را چطور ارزیابی می کنید؟

- ما دنبال رقابت سالم هستیم و ان شاءالله بتوانیم سه امتیاز را هم کسب کنیم.

* به عنوان سئوال پایانی؛ وضعیت پرونده رضا شکاری به کجا رسید؟

- ما درخواست گراند داده ایم و منتظریم تا جزئیات رای فیفا به دستمان برسد.

منبع: مهر

دیدگاه شما