تازه های سایت

کد مطلب: 39415
20. آبان 1398 - 16:52
مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: انجمن خوشنویسان نهاوند از بین علاقه‌مندان و هنردوستان به‌منظور ارتقاء سطح هنر خوشنویسی در شهرستان هنرجو می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیر بحیرایی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند چندین انجمن فرهنگی و هنری فعالیت دارند و اقدامات خوبی مانند برگزاری نمایشگاه‌ها را نیز انجام می‌دهند.

وی اظهار داشت: اعضای این انجمن‌ها در برنامه‌های مختلف شهرستان ا توجه به رشته و تخصص خود به اجرای برنامه می‌پردازند.

مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: انجمن خوشنویسان نهاوند یکی از انجمن‌های فعال در شهرستان نهاوند و از بین علاقه‌مندان دوستداران هنر خوشنویسی اقدام به پذیرش هنرجو می‌کند.

وی گفت: باید کمک کنیم و جوانان را به سمت هنرهای مختلف تشویق کنیم و آن‌ها را به فراگیری هنرهای مختلف توسط اساتید این رسته‌ها سوق دهیم.

بحیرایی اظهار داشت: ثبت‌نام انجمن خوشنویسان نهاوند برای ترم پاییز و زمستانه شامل آموزش خط تحریری ریز ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، کارمندان و کارکنان ادارات خواهد بود.

وی عنوان کرد: همچنین آموزش حرفه‌ای و تخصصی خط درشت؛ خوشنویسی با قلم نی برای کلیه دوره‌های مقدماتی، متوسط، خوش، عالی، ممتاز و فوق ممتاز بوده که زیر نظر اساتید مجرب و باسابقه و با صدور مدرک معتبر از انجمن خوشنویسان ایران برگزار می‌شود.

مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند با اشاره به تخفیف ویژه برای ترم پاییز گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعت بیشتر می‌توانند در روزهای سه‌شنبه عصر و پنج‌شنبه صبح به محل این انجمن واقع در بلوار شهید بهشتی روبروی خانه معلم، مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) مراجعه نمایند.

وی همچنین در ادامه به برگزاری نمایشگاه نقاشی با عنوان "تلخ و شیرین " توسط بانوی هنرمند سمیه شجاعیان اشاره کرد و از علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه دعوت کرد.

بحیرایی افزود: در این نمایشگاه ۳۲ اثر با فن‌های آبرنگ، مداد رنگ، سیاه‌قلم، رنگ‌روغن و تعداد ۱۶ اثر اورجینال به سبک‌های رئال، سورئال و اکسپرسیونیسم به نمایش درآمده است.

وی در پایان گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته به‌صورت صبح و بعدازظهر پذیرای علاقه‌مندان است و همشهریان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند مراجعه کنند.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما