تازه های سایت

کد مطلب: 39384
18. آبان 1398 - 8:13
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نهاوند گفت: تئاتر «باغ همسایه» به نویسندگی و کارگردانی جعفر سوری در شهرستان نهاوند اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، زینب سیف با بیان اینکه نمایش «باغ همسایه»  ازامروز ۱۸ آبان برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد، افزود: این نمایش در روز های شنبه، یکشنبه و دوشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) به روی سن خواهد رفت.

او با توضیح اینکه تئاتر«باغ همسایه» برای رده سنی کودک است، اضافه کرد: هماهنگی های لازم با آموزش و پروش برای حضور دانش آموزانی با این رده سنی انجام شده است.
 
نویسنده و کارگردان تئاتر«باغ همسایه» نیز درباره داستان این نمایش گفت: داستان تئاتر«باغ همسایه» درباره یک باغچه کوچک با تعدادی گل و درخت است که یکی از این گل ها توسط زنبوری گول می خورد و فکر می کند که باغ همسایه بهتر است.
 
جعفر سوری با بیان اینکه قدردان جایگاه و موقعیت خود بودن از نکاتی است که تئاتر «باغ همسایه» به کودکان می آموزد، افزود: کودکان بدانند که در هر جایی که هستند از نظم، صفا، دوستی و صمیمتی که با دوستان و خانواده خود دارند لذت ببرند؛ نکته مهمی است که تلاش کردیم در این نمایش به آن ها آموزش دهیم.
 
بازیگران تئاتر «باغ همسایه» جعفر سوری، علیرضا سیف، میثم دارایی، میلاد دارایی، زهرا قاسمی، یاسمن سوری و یاسین سیاوشی هستند و طراح صحنه و دکور نیز جعفر سوری است.
 
بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «کودک، طبیعت، تئاتر» از ۱۶ تا ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۸ در همدان برگزار می شود.

دیدگاه شما