تازه های سایت

کد مطلب: 39322
13. آبان 1398 - 7:52
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: زنوزی فرد قابل احترامی است اما باید بپذ یرد که پرسپولیس N برابر تراکتور هوادار دارد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سپهر حیدری درخصوص اظهارات شب گذشته محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور که گفته بود پرسپولیس بیشتر از سایر تیم‌ها مورد لطف داوران قرار گرفت گفت:  چه کسی می‌گوید که پرسپولیس مورد لطف داوران قرار گرفت است؟ اتفاقا پرسپولیس بیشترین ضرر را از داوری دیده و در صدر تیم‌هایی است که از داوری ضرر کرد‌ه‌اند. تا به حال آقای کالدرون در این خصوص دم نزده است اما یکبار که صحبت کرد و خواستار این شد که نتایج در زمین رقم بخورد همه علیه او موضع گرفتند.  من برای آقای زنوزی و تیم  تراکتور احترام قائلم اما او بهتر است درخصوص تیم خود صحبت کند و حق توهین به پرسپولیس و اظهارنظر درمورد پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا را ندارد. 

وی در خصوص اینکه زنوزی مدعی شده  تراکتور پرهوادارترین تیم آسیا است افزود: ببینید تراکتور تیم قابل احترامی است و هواداران پرشوری هم در بین آذری‌زبانان دارد اما قطعا پرسپولیس و بعد از آن استقلال پرطرفدارترین تیم‌های ایران و آسیا هستند. در اینکه در شهرهای آذری‌زبان تیم تراکتور هوادار دارد شکی نیست اما تماشاگران و هواداران پرسپولیس اصلا قابل مقایسه با هواداران تراکتور نیستند. نمی‌دانم برای حرفم چه عددی را مثال بزنم اما مطمئنا پرسپولیس N برابر نسبت به تراکتور هواداران بیشتری دارد که اصلا قابل مقایسه نیستند. تراکتور و هوادارانش قابل احترام هستند اما از نظر تعداد هوادار ابتدا پرسپولیس و بعد استقلال می‌توانند مدعی پرهوادار بودن باشند. 

حیدری در پاسخ به این سوال که چرا هجمه‌های زیادی از سوی برخی از تیم‌ها نسبت به پرسپولیس بوجود می‌آ‌ید افزود: فکر می‌کنم آقای زنوزی و کسانی که درباره پرسپولیس حرف می‌زنند خیلی بهتر است که تمرکز خود را روی تیم خود بگذارند تا در این صورت دچار مشکل نشوند. باید قبول کرد که پرسپولیس پرهوادارترین تیم ایران و اسیا است و بهتر است که کسانی که درخصوص پرسپولیس حرف می‌زنند ابتدا به وضعیت تیم خود برسند و نگران نتایج تیم خودشان باشند. آقای زنوزی هم روی تیم خودش تمرکز کند تا دلایل شکست تمرین تیمش مقابل استقلال را پیدا کند و بهتر است که درباره پرسپولیس حرف نزد. 

بیشتر بخوانید:

یک پرسپولیسی دیگر بازی با فولاد را از دست داد

کاپیتان اسبق سرخپوشان درمورد بازی فردای این تیم مقابل فولاد خوزستان تصریح کرد: تیم فولاد امسال با جواد نکونام عملکرد خیلی خوبی دارد و بخصوص اینکه سعید آذری هم به فولاد رفته و ترکیب این دو نفر باعث شده تا آنها نسبت به گذشته تیم خیلی بهتری باشند. بازی در ورزشگاه مدرن اهواز و در حضور هواداران فولاد کار را برای پرسپولیس سخت می‌کند اما به نظر من سرخپوشان اگر ۷۰ درصد توانایی‌های خودش را نشان دهند می‌‌توانند هر تیمی را شکست دهند اما متاسفانه امسال پرسپولیس حتی ۵۰ درصد همیشگی خودش را هم نشان نداده است.

وی تاکید کرد: در بازی با شهر خودرو شاهد بودیم که پرسپولیس یکی از بهترین بازی‌هایش را انجام داد اما بعد از آن دیگر عملکرد خوبی از آنها ندیدیم.امیدوارم که کالدرون در تفکراتش تغییراتی انجام دهد و کمیته فنی با حضور بزرگان باشگاه تشکیل شود و حتی آقای انصاری‌فرد که خودش از بزرگان بوده به کالدرون مشورت بدهد تا نظم بیشتری را در تیم شاهد باشیم. این بازیکنان و این هواداران تغییر نکردند و پرسپولیس می‌تواند باز هم به موفقیت برسد و مطمئن هستم که تیم می‌تواند به روزهای خوب خودش برگردد اما باید آقای کالدرون در تفکراتش تغییراتی بدهد. 

وی تصریح کرد: بازی کردن بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی باعث شده تا آنها عصبی شوند و این موضوع کارایی آنها را پایین‌ می‌آورد. بازیکنی مثل شجاع خلیل‌زاده یا بازیکنان دیگر در پست غیرتخصصی خود بازی می‌کنند و این موضوع آنها را عصبی می‌کند. به نظر شما آیا سرمربی رئال بازیکنی مثل راموس را از ترکیب بیرون می‌گذارد؟ مطمئنا نه. تفکرات کالدرون قابل احترام است ما بازیکنانی مثل سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده نباید از ترکیب پرسپولیس بیرون باشند.

حیدری اضافه کرد: درست است که کالدرون ، کنعانی‌زادگان را به سیدجلال حسینی ترجیح می‌دهد اما نباید از بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی استفاده کرد. در بازی با ماشین‌سازی دیدیم که شجاع خلیل‌زاده در پست دفاع راست به میدان رفت تا این مساله باعث شد تا او کارایی همیشگی خودش را نداشته باشد و پرسپولیس در جناح راست ضعیف بود. کالدرون باید تغییرات تیمش را کمتر کند و طبیعتا باید بعد از ۹ هفته به ترکیب اصلی تیمش رسیده باشد. امیدوارم که او به ثبات تاکتیکی برسد و مطمئن هستم که پرسپولیس می‌تواند اختلاف امتیازی را از بین ببرد. 

منبع: فارس

دیدگاه شما