تازه های سایت

کد مطلب: 39314
12. آبان 1398 - 10:44
داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران قضاوت‌های داوران در هفته نهم لیگ برتر را عجیب و غریب نامید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، نوید مظفری در مورد عملکرد داوران در هفته نهم لیگ برتر گفت: متأسفانه در این هفته داوران اشتباهات عجیب و غریبی مرتکب شدند و اشتباهات تأثیرگذار زیادی داشتند. البته این عملکرد قابل حدس زدن بود زیرا وقتی به داورانی که در هفته‌های گذشته اشتباهات تأثیرگذار دارند باز هم قضاوت می‌دهند این شرایط پیش می‌آید.

مظفری اشتباهات تأثیرگذار در هفته نهم لیگ برتر را به شرح زیر تشریح کرد: 

* استقلال تهران - تراکتور؛ دیاباته باید اخراج می‌شد

بیژن حیدری داور این مسابقه یک اشتباه تأثیرگذار داشت و در دقیقه 5 مسابقه شیخ دیاباته خطای شدیدی را روی دروازه‌بان تراکتور انجام داد که مستحق دریافت کارت قرمز بود اما بازیکنان دید داور را پوشانده بودند و در این صحنه کمک داور و داور پشت دروازه باید به داور در این صحنه کمک می‌کردند.

* سپاهان - پارس جنوبی؛ هر دو پنالتی اعلام شده اشتباه بود

داور در این بازی دو پنالتی اعلام کرد یک پنالتی به سود پارس جنوبی و یک پنالتی به سود سپاهان که متأسفانه مهدی سیدعلی در هر دو پنالتی مرتکب اشتباه شد و هیچکدام از پنالتی‌ها صحیح نبود. ضمن اینکه در این بازی هم یک بازیکن سپاهان باید از زمین اخراج می‌شد زیرا به نشانه اعتراض توپ را به سمت داور پشت دروازه کوبید و در این صحنه بازیکن باید اخراج می‌شد.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ دیاباته باید دقیقه 5 اخراج می‌شد

* نساجی - نفت آبادان؛ گل صحیح آبادانی‌ها مردود شد

مرتضی منصوریان داور بازی،  در این مسابقه گل صحیح صنعت نفت را به اشتباه مردود اعلام کرد.

* نفت مسجدسلیمان - فولاد خوزستان؛ دو گل صحیح نفتی‌ها مردود شد

سید وحید کاظمی داور این مسابقه دو گل صحیح نفت مسجدسلیمان را مردود اعلام کرد. ابتدا یک آفساید اشتباه اعلام شد که این گل به هیچ عنوان آفساید نبود. گل دوم را هم در حالی خطای مهاجم نفت مسجدسلیمان روی دروازه‌بان اعلام شد که هیچ خطایی رخ نداده بود و هر دو گل صحیح بود. اما داوران این دو گل را مردود اعلام کردند تا نتیجه بازی تغییر کند.

*پرسپولیس- ماشین سازی ؛ پنالتی پرسپولیس درست بود

علی ضفایی داور مسابقه به درستی به سود پرسپولیس اعلام پنالتی کرد ضمن اینکه گل ماشین‌سازی هم در شرایط آفساید به ثمر رسید و کمک داور در این صحنه به درستی پرچم زد.

* ذوب‌آهن - شاهین بوشهر؛ اعلام پنالتی صحیح

سید علی اصغر مومنی داور در این مسابقه به درستی برای ذوب‌آهن اعلام پنالتی کرد.

منبع: فارس

دیدگاه شما