تازه های سایت

کد مطلب: 39168
2. آبان 1398 - 8:51
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب همدان گفت: به منظور توسعه شبکه آب و فاضلاب شهری نهاوند ۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار جذب گردید.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سیدهادی حسینی‌بیدار در شورای هماهنگی مدیران صنعت و برق استان همدان اظهار کرد: خوشبختانه با وجود کمبود اعتبار و نقدینگی کارهای عمران آب و فاضلاب شهری در سطح استان و به ویژه نهاوند پیشرفت خوبی داشته است.

وی افزود: طول کل شبکه آب و فاضلاب شهر نهاوند 186 کیلومتر است که تا کنون 82 کیلومتر شبکه‌گذاری شده و در حال حاضر 18 کیلومتر نیز در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان گفت: برای تولید آب مصرفی شهرستان نهاوند 20 حلقه چاه با دبی 672 لیتر در ثانیه وجود دارد که میزان مصرف مشترکین شهر نهاوند 252 لیتر در ثانیه است.

وی آب مصرفی نهاوند را یکی از بهترین آب‌های شرب عنوان کرد و افزود: آب شرب نهاوند یکی باکیفیت‌ترین آب‌های استان است و ما با تمام توان تلاش داریم که خدمت‌رسانی به مردم را انجام داده و نگذاریم طرح‌های آب و فاضلاب آن راکد بماند.

حسینی‌بیدار از اختصاص 6 میلیارد تومان برای احداث مخزن آب شهر گیان خبر داد و افزود: به منظور احداث مخزن زمینی آب شرب شهر گیان با ظرفیت 2 هزار متر مکعب 6 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

وی به اقدامات انجام شده برای اصلاح خطوط آب خیابان سعدی نهاوند اشاره کرد و گفت: به منظور اصلاح و به‌روز کردن خطوط آب و فاضلاب خیابان سعدی که قرار است به پیاده‌راه تبدیل شود تاکنون 870 میلیون تومان از محل اعتبارات این شرکت هزینه شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما