تازه های سایت

کد مطلب: 39166
2. آبان 1398 - 8:47
رئیس ورزش و جوانان نهاوند بابیان اینکه فعالیت بدون بیمه در باشگاه های ورزشی ممنوع است از انجام ۱۰۰ مورد سرکشی از اماکن ورزشی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهرداد سعدی نژاد عصر دوشنبه در کارگاه آموزشی ویژه باشگاه‌های خصوصی شهرستان نهاوند که با حضور رئیس پلیس اماکن شهرستان نهاوند برگزار شد، گفت: باشگاه‌ها باید توجه ویژه به بیمه ورزشی ورزشکاران داشته باشند چراکه مسئولیت هرگونه سهل‌انگاری و بروز حادثه بر عهده مسئول باشگاه خواهد بود.

وی بابیان اینکه هرلحظه امکان بروز حوادث و سوانح حین ورزش به خصوص در باشگاه‌های بدن‌سازی وجود دارد، گفت: بیمه ورزشی برای بروز حوادث پشتوانه خوبی برای ورزشکاران خواهد بود و ورزشکار بدون بیمه نمی‌تواند از خدمات پزشکی لازم بهره‌مند شود.

رئیس  ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به نظارت دقیق بر باشگاه‌های شهرستان نهاوند گفت: حضور نداشتن مدیر و مربی دارای کارت معتبر در باشگاه و اخذ شهریه‌های خارج از تعرفه مصوب؛ مهم‌ترین مسئله‌ای است که به‌صورت روزانه و محسوس و غیرمحسوس کنترل می‌شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۰۰ مورد از باشگاه‌های ورزشی سطح شهرستان نهاوند سرکشی و بازدید صورت گرفته است.

سعدی نژاد بابیان اینکه ورزش بیشترین تأثیر را در کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه اعتیاد و مصرف مواد مخدر دارد و موجب ارتقای سلامت جامعه می‌شود، گفت: امروز باید جامعه را به سمت ورزش‌های همگانی سوق دهیم چراکه با این اقدام از بیماری‌ها و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری خواهد شد.

صاحبان باشگاه‌های ورزشی نواقص امنیتی اماکن خود را برطرف کنند

رئیس پلیس اماکن شهرستان نهاوند نیز با ذکر توصیه‌های حفاظتی در خصوص اماکن ورزشی به خصوص اماکنی که به‌صورت مشترک آقایان و بانوان استفاده می‌شود، گفت: نصب دوربین در ورودی باشگاه‌ها، کنترل ساعات ورود خروج به همراه در نظر گرفتن فاصله زمانی میان سانس های آقایان و خانم‌ها، رعایت قوانین و ضوابط مبتنی بر شرع و عرف از مهم‌ترین اقداماتی است که صاحبان باشگاه‌ها باید نسبت به انجام آن‌ها اقدام کنند.

احمد خوش روش افزود: پلیس اماکن با توجه به سیاست‌های کلی در راستای ایجاد امنیت در فضاهای مختلف که عموم جامعه از آن استفاده می‌کنند هرگز مماشات نخواهد کرد و برابر قوانین با متخلفان برخورد خواهد شد.

دیدگاه شما