تازه های سایت

کد مطلب: 39117
26. مهر 1398 - 12:30
نماینده نهاوند در مجلس گفت: عملیات پیچیده دستگیری یکی از سر شبکه‌های رسانه‌ای دشمن توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران دنیا را متحیر کرد و اقتدار و اشرافیت اطلاعاتی این سازمان را به جهانیان نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا نماینده مردم شهرستان نهاوند و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در حمایت از اقدام سازمان اطلاعات سپاه جهت دستگیری سر شبکه معاند “آمد نیوز ” در پایمی از این اقدام بزرگ تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: بی‌شک امنیت کنونی میهن عزیز اسلامی مرهون تلاش خستگی‌ناپذیر و شجاعانه مردان دلاور و بی‌ادعایی است که در کشاکش بحران‌های مختلف جز به رضایت خداوند، تأمین امنیت مردم ایران و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی‌اندیشند.

بهرام نیا اظهار داشت: خدا را شاکریم که به‌واسطه مردانی بزرگ، ما را از نعمت آرامش و آسایش برخوردار نموده است.

وی ادامه داد: در عصر حاضر توانمندی فرزندان این مرزوبوم در همه زمینه‌ها بر تمام جهانیان عیان و آشکارشده است و عملیات پیچیده سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نمونه‌ای از این توانمندی‌ها است، دنیا را متحیر و مبهوت خودساخته و اقتدار و اشرافیت اطلاعاتی این سازمان را عیان کرده است.

نماینده نهاوند در مجلس گفت: دیدگان تیزبین افسران جنگ نرم در سازمان اطلاعات سپاه همواره آرامش را از دشمنان ربوده و داستان بیداری‌شان در بندگی خدا مصداق آیه شریفه “الم یعلم بان الله یری ” است.

وی افزود: تقدیر و سپاس بیکران ملت شریف ایران به سربازان گمنام حضرت ولی‌عصر (عج) در سازمان اطلاعات سپاه که توانستند سر شبکه رسانه معاند و ضدانقلاب “آمد نیوز ” را با عملیات پیچیده و کاملاً فنی دستگیر کنند.

وی بیان داشت: این اقدام سپاه دل حامیان خارجی و داخلی این عناصر را به لرزه درآورد و دوستداران انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را خشنود و خوشحال می‌کند.

بهرام نیا گفت: این‌جانب ضمن تبریک این پیروزی ارزشمند به محضر مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و پیشگاه ملت غیرتمند ایران، مراتب تقدیر و تشکر و قدردانی عمیق و صمیمانه خود را از پاسداران حریم ولایت و ملت بزرگ ایران اعلام و یقین دارم ملت ما شاهد استمرار این پیروزی‌ها در پرتو مجاهدت‌های این عزیزان در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما