تازه های سایت

کد مطلب: 38999
17. مهر 1398 - 8:29
مسئول موکب‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در نهاوند گفت: موکب‌‌های نهاوند درکربلا از هجدهم مهرماه آماده پذیرایی از زائران هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امرالله سلیم‌پور اظهار کرد: با هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات نهاوند سه موکب در شهر کربلا برپا شده که از روز هجدهم مهرماه آماده پذیرایی از زائران می‌شوند.

وی گفت: این موکب‌ها با عنوان موکب‌الزهرا(س) ویژه خواهران، موکب شهدای برزول و موکب خادم‌الشهدای شهر گیان در فاصله نزدیک به حرم مطهر برپا شده‌اند.

مسوول موکب‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در نهاوند افزود: سال گذشته از شهر نهاوند دو موکب در شهر کربلا برپا شد که امسال مجوز برپایی موکب خادم‌الشهدای شهر گیان نیز دریافت شد.

وی گفت: خدماتی که در این موکب‌ها ارائه می‌شود از محل کمک‌های خیرین و نذورات مردمی تامین شده به طوری که تاکنون از سوی موکب شهدای برزول و گیان هرکدام 100 میلیون تومان و موکب‌الزهرا نیز 50 میلیون تومان کمک مردمی جمع‌آوری شده است.

سلیم‌پور ادامه داد: در این موکب‌ها علاوه بر امکانات اسکان و بهداشتی مقدمات پذیرایی نهار و شام به تعداد 300 نفر در هر روز نیز فراهم آمده است.

وی با اشاره به آدرس محل برپایی موکب‌ها گفت: موکب شهدای شهر برزول و موکب‌الزهرا ویژه خواهران در راس‌الحسین(ع)، پارک امام حسین(ع) و موکب خادم‌الشهدای شهر گیان در انتهای خیابان قزوینیه آخرین ساختمان حسینیه است که همشهریان می‌توانند به آدرس‌های داده شده مراجعه کنند./فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما