تازه های سایت

کد مطلب: 38998
17. مهر 1398 - 8:28
نماینده مردم نهاوند در مجلس خبر داد؛
راه‌اندازی درمانگاه فرهنگیان در نهاوند
نماینده نهاوند در مجلس گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده و قول مساعد وزیر آموزش‌وپرورش درمانگاه فرهنگیان در نهاوند راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: یکی از مطالبات جامعه فرهنگیان نهاوند وجود درمانگاه مخصوص این قشر زحمت‌کش است که در این زمینه پیگیری‌ها خوبی انجام‌شده است.

وی اظهار داشت: ازآنجاکه رسیدگی به امورات اقشار مختلف جامعه خصوصاً فرهنگیان عزیز در راستای توسعه جایگاه علمی کشور یکی از ضروریات است خوشبختانه اقدامات مثبتی جهت راه‌اندازی درمانگاه فرهنگیان در شهرستان صورت گرفته است.

نماینده نهاوند در مجلس افزود: با همکاری مسئولین شهرستان و استان همدان محل این درمانگاه به تأیید دانشگاه علوم پزشکی استان همدان رسیده است.

وی بیان داشت: ایجاد این درمانگاه باعث بهبود فرایند رسیدگی به فرهنگیان شهرستان نهاوند می‌شود که همه برای ایجاد آن باید تلاش و همراهی کنند.

بهرام نیا گفت: با توجه به مطالبه فرهنگیان در این زمینه و با پیگیری‌های صورت گرفته و رایزنی‌های مربوطه خوشبختانه وزیر آموزش‌وپرورش در جهت تأمین اعتبار درمانگاه فرهنگیان شهرستان نهاوند قول مساعد داد.

وی افزود: امروز تنوع خدمات درمانی در شهرستان نهاوند کم است و مطالبات مردمی در راستای افزایش خدمات درمانی وجود دارد که باید به این مطالبات پاسخ داده شود.

نماینده نهاوند در مجلس اظهار داشت: در روزهای گذشته در نطق میان دستور در مجلس به وزیر بهداشت و درمان تذکری باهدف در نظر گرفتن اولویت تقسیم پزشکان متخصص در مناطقی چون شهرستان نهاوند داده شد.

وی ادامه داد: در این نطق خواستار در نظر گرفتن پزشکان متخصص ارتوپدی، داخلی و سونوگراف خانم برای خدمت‌رسانی به مردم شریف شهرستان شدیم که امیدواریم این مهم همچون سایر وعده‌های داده‌شده محقق شود.

بهرام نیا در پایان گفت: امروز مردم شهرستان نهاوند برای امورات درمانی خود به شهرستان‌های هم‌جوار و مرکز استان مراجعه می‌کنند که زیبنده شهرستان نهاوند نیست.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما