تازه های سایت

کد مطلب: 38977
15. مهر 1398 - 9:05
بخشدار بخش خزل نهاوند گفت: با هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی بخش خزل، هم‌زمان با ایام اربعین حسینی یک موکب در شهر فیروزان برپا می‌شود و تا دو روز بعد از اربعین به زائران خدمت‌رسانی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، روح‌الله سلگی بخشدار بخش خزل نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: فرصت خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی فرصت مغتنم و باارزشی است که در این ایام نصیب مردم این بخش شده است.

وی اظهار داشت: باید همه تلاش کنیم تا به بهترین نحو خدمت‌رسانی مناسبی به زائران اربعین حسینی داشته باشیم.

بخشدار بخش خزل نهاوند افزود: جلسه ستاد اربعین حسینی بخش خزل با حضور اعضای ستاد و مدیران منطقه در محل بخشداری برگزارشده است و شرح وظایف دستگاه‌ها مشخص‌شده است.

وی بیان داشت: اربعین حسینی نمادی از وحدت و عظمت مسلمانان است و در این همایش میلیونی ما نیز نقش کوچکی داریم که باید به‌خوبی آن را انجام دهیم.

سلگی گفت: شهر فیروزان و روستاهای بخش خزل آخرین نقطه شهرستان نهاوند و عبور زائران از این منطقه به سمت استان کرمانشاه هستند و هرساله میزبانی شایسته برای زائران بوده‌اند.

وی ادامه داد: به‌رسم هرساله اهالی سخاوتمند بخش خزل به‌صورت منسجم در خدمت زائرین اباعبدالله الحسین (ع) هستند و هماهنگی‌های لازم انجام‌شده است.

بخشدار بخش خزل نهاوند افزود: امسال در ورودی شهر فیروزان یک موکب برپا می‌شود و شبانه‌روزی در خدمت زوار خواهد بود.

سلگی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی باید امکانات خود را بکار گیرند تا شاهد خدمات مطلوب در این ایام باشیم و زائران راضی باشند.

وی گفت: کار برپایی موکب و نصب داربست‌ها و وسایل ظرف چند روز آینده انجام می‌شود و این موکب حدود دو هفته در خدمت زائران عبوری از شهر فیروزان خواهد بود.

بخشدار بخش خزل نهاوند افزود: ادارات آب و برق و گاز و دیگر دستگاه‌ها نسبت به نصب انشعابات و راه‌اندازی آن‌ها سریعاً اقدام می‌کنند تا در این زمینه مشکلی نداشته باشیم.

وی در پایان گفت: موکب شهر فیروزان تا 29 مهر یعنی دو روز بعد از اربعین نیز به دلیل حجم ورودی زائران در خدمت مردم خواهد بود.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما