تازه های سایت

کد مطلب: 38689
23. شهريور 1398 - 8:07
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده باید شفاف سخن بگوید و تمام آرای او برای مردم مشخص باشد چراکه در این صورت جامعه موزون شده و سرمایه اجتماعی افزایش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام‌نیا با بیان اینکه از روز اول جزو 70 نماینده‌ای بودم که خواهان شفافیت آرای نمایندگان مجلس شدم اظهار کرد: بنده اعلام کردم که در صورتی که شفافیت آرا تصویب نشود، شخصاً آرای خود را به سمع و نظر مردم خواهم رساند.

وی با اشاره به اینکه داوطلبانه آرای خود را اعلام می‌کنم افزود: مردم باید بدانند نماینده‌ای که انتخاب می‌کنند آیا به عهد و وفای خود عمل کرده و خواسته مردم را به جا آورده است یا خیر؟

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شفافیت آرا نشان می‌دهد که آیا شناخت مردم نسبت به نماینده خود درست بوده و یا نماینده تغییر موضع داده است تصریح کرد: نمایندگان نباید مسأله‌ای را از مردم پنهان کنند، آنها باید در یک اتاق شیشه‌ای قرار گیرند و عملکرد آنها قابل ارزیابی باشد.

وی با اشاره به اینکه باید دید نمایندگان مخالف چه دلهره و نگرانی از شفافیت آرا دارند؟ ادامه داد: بنده امروز داوطلب هستم اموالم را قبل و بعد از نمایندگی بررسی کنند.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: نماینده باید شفاف سخن بگوید و تمام آرای او برای مردم مشخص باشد چراکه در این صورت جامعه موزون شده و ضریب اعتماد رشد و سرمایه اجتماعی افزایش می‌یابد.

وی گفت: شفافیت آرا باعث می‌شود مردم در دوره‌های آتی نیز برای انتخاب نمایندگان با اطمینان بیشتری در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما