تازه های سایت

کد مطلب: 38456
4. شهريور 1398 - 20:33
فرماندار نهاوند از بهره‌برداری و کلنگ زنی ۴۹ پروژه عمرانی و خدماتی بااعتبار ۱۲۳ میلیارد تومان هم‌زمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در جمع اصحاب رسانه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: هم‌زمان با هفته دولت در شهرستان نهاوند ۴۹ پروژه بااعتباری بالغ‌ بر ۱۲۳ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال نسبت به سال گذشته در عرصه‌های مختلف در شهرستان نهاوند پیشرفت‌های چشمگیر و قابل‌توجهی داشته‌ایم، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید امیدآفرینی کنیم و این مهم باید در اعمال ما برای مردم نمایان باشد.

فرماندار نهاوند با تأکید بر اینکه با تلاش مسئولان و هدایت‌های مقام معظم رهبری و با کمک مردم، شیطنت‌ها و تحریم‌های نظام سلطه راه به‌جایی نخواهد برد و از این شرایط با موفقیت عبور خواهیم کرد، گفت: توسعه شهرستان به اذعان مسئولین کشور و استان روند رو به رشدی دارد.

وی ادامه داد: از مجموع ۴۹ پروژه عنوان شده ۶ پروژه کلنگ زنی و ۴۳ پروژه افتتاح خواهد شد که شاخص‌ترین آن‌ها شهرک گلخانه‌ای به مساحت ۱۴ هکتار است که با حضور مسئولین ارشد استان طی روزهای آتی کلنگ زنی می شود.

ناصری افزود: برنامه‌های هفته دولت در شهرستان نهاوند از امروز با غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با امام‌جمعه نهاوند آغاز شد و در ادامه ۹ پروژه در حوزه مخابرات به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه کلنگ زنی این پروژه ها گامی مهم در راستای ایجاد اشتغال در شهرستان نهاوند است، گفت: امیدواریم با همراهی و حمایت‌های مردم و مسئولین بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای نظام و مردم باشیم چراکه هرچه داریم به برکت اتحاد و همبستگی مردم است.

فرماندار نهاوند  تأکید کرد:هفته دولت فرصت خوبی برای بیان دستاوردهای نظام است و در این هفته باید اقدامات انجام‌شده برای مردم بیان شود و آنچه انجام‌نشده را صادقانه برای مردم توضیح دهیم کما اینکه مردم ما از بینش و آگاهی خوبی برخوردار هستند و تمامی مشکلات کشور را به‌خوبی می‌دانند.

دیدگاه شما