تازه های سایت

کد مطلب: 38352
25. مرداد 1398 - 13:40
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نهاوند از شرکت 178 نفر از دانش‌آموزان در کلاس‌های تابستانی کمیته امداد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی ملکی اظهار کرد: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان از ابتدای تابستان کلاس‌هایی با موضوعات علمی، فرهنگی و مشاوره‌ای برگزار شد که 110 دانش‌آموز دختر زیر پوشش کمیته امداد در آن شرکت کردند.

وی افزود: علاوه بر این طبق قراردادی که با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منعقد شد 27 دانش‌آموز دوره ابتدایی به این مرکز معرفی شدند و در کلاس‌های فرهنگی و هنری شرکت کردند.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند از برگزاری کلاس آموزش چرتکه یا هوش برتر برای تعدادی از کودکان و نوجوانان زیر پوشش خبر داد و گفت: با توجه به نقش آموزش‌های نوین در پیشرفت علمی افراد این کلاش آموزشی برای 40 نفر از کودکان و نوجوانان برگزار شد.

وی برگزاری اردوهای درون‌استانی و برون‌استانی را از برنامه‌های حاشیه‌ای برای دانش‌آموزان زیر پوشش عنوان کرد و گفت: از ابتدای شروع کلاس‌های تابستانی تاکنون چند نفر از دانش‌آموزان طی چندین مرحله به اردوهای چند روزه در مشهد، تهران، کرمانشاه، همدان و قم اعزام شدند و اردوی یک روزه به مقصد سراب گیان نیز در شهرستان برگزار شده است.

ملکی با بیان اینکه در حال حاضر 750 دانش‌آموز از دوره‌های مختلف تحصیلی این شهرستان زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند گفت: 750 دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد هستند که در طول سال از خدمات فرهنگی و کمک‌هزینه تحصیلی برخوردار می‌شوند.

وی در پایان از ارائه کمک‌هزینه تحصیلی همزمان با شروع سال تحصیلی خبر داد و افزود: طی سال‌های گذشته قبل از شروع سال تحصیلی لوازم‌التحریر از سوی کمیته امداد استان در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گرفت که به احتمال زیاد این کمک‌ها امسال به صورت نقدی به حساب دانش‌آموزان واریز می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما