تازه های سایت

کد مطلب: 38300
20. مرداد 1398 - 8:53
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بردن پرسپولیس کار هر تیمی نیست.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جواد نکونام در خصوص وضعیت فولاد خوزستان پس از برد دو بر صفر مقابل پرسپولیس در یک دیدار تدارکاتی گفت: ابتدا می‌خواهم از هواداران فولاد تشکر کنم، به خاطر حمایتی که می‌کنند تشکر کنم. در مصاحبه آخر خود با اهالی رسانه گفتم ما امسال برای موفقیت نیاز به از خودگذشتگی داریم. تیم فولاد نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته است. همانطور که می‌دانید معمولا ثبات نقش مهمی در موفقیت دارد. ما مجبور بودیم تغییراتی ایجاد کنیم. می‌خواهم از بازیکنانی که سال گذشته بودند و حالا نیستند تشکر کنم.

سرمربی فولاد ادامه داد: دوست داشتم همه را در تیم داشته باشیم ولی ما هم با محدودیت‌هایی روبه‌رو هستیم. خوشحالم آنها هم با این مسئله کنار آمدند. درباره بازی‌های دوستانه باید بگویم ملاک نیست. در واقع ما در چنین مسابقاتی به دنبال نتیجه نیستیم، بلکه می‌خواهیم خودمان را محک بزنیم. قطعاً برد می‌تواند از نظر روحی به ما کمک کند ولی به بچه‌ها گفته‌ام اگر هم شکست خوردید، باید یاد بگیرید بهتر شوید و دفعه بعدی با قدرت بیشتری بازگردید.

وی درباره عملکرد پرسپولیس در این دیدار و بالارفتن انتظارات از فولاد خوزستان تصریح کرد: پرسپولیس تیم قدرتمندی است. طبیعتاً هر تیمی نمی‌تواند مقابل آنها برنده باشد. مقابل ما هم بازی خوبی انجام دادند ولی توانستیم به خوبی از موقعیت‌ها بهره ببریم و برنده بازی شویم اما این بازی به ما نشان داد هنوز جای کار داریم. هواداران نتیجه را می‌بینند ولی ما عمیقتر به بازی نگاه می‌کنیم و مسائل فنی را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در جواب سوال‌تان باید بگویم ما هنوز جا برای بهتر شدن داریم.

بیشتر بخوانید:

بررسی نبردهای جنجالی لیگ برتر نوزدهم

نکونام درباره لیست بازیکنان فولاد تاکید کرد: هنوز بازیکن می‌خواهیم. با توجه به اینکه محدودیت زیادی در جذب بازیکنان داخلی داشتیم و باشگاه‌های دیگر با پرداخت پول بیشتر چند بازیکن موردنظرمان را جذب کردند ولی همچنان امیدواریم بتوانیم بازیکن خارجی جذب کنیم. جای دو بازیکن در لیست ما خالی است که باشگاه قول داده بودجه لازم را برای جذب آنها در نظر بگیرد.

وی ادامه داد: انشالله که این اتفاق با حمایت‌های باشگاه رخ می‌دهد.  اعضای هیات مدیره هم واقعاً در حال کار و تلاش هستند. وقتی شما یک بازی فوتبال را می‌برید، همه ظاهر را می‌بینند در حالی که پشت پرده خیلی‌ها تلاش کرده اند. به جرات می‌گویم در باشگاه فولاد همه تلاش می‌کنند تا بتوانیم یک فصل خوب را تجربه کنیم. فقط امیدواریم زودتر بتوانیم بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم چون زمان زیادی به شروع لیگ برتر باقی نمانده است.

نکونام درباره روند جذب بازیکن خارجی برای فولاد گفت: کاری ندارم به اینکه مربیان دیگر چطور بازیکن خارجی جذب می‌کنند. من ساز و کار خودم را دارم. هیچوقت با فیلم یک بازیکن را انتخاب نمی‌کنم. او هرکس باشد و هر نامی داشته باشد، باید به تمرین بیاید و خوب کار کند تا نظر کادر فنی را جلب کند. ما بازیکن می‌گیریم تا به تیم کمک کند، نه اینکه فایده‌ای نداشته باشد و به ضرر ما شود. به همین دلیل حساسیت زیادی روی جذب بازیکن خارجی داریم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر برای فولاد افزود: من به قرعه سخت و آسان اعتقادی ندارم. شما به هر حال باید با همه تیم ها بازی کنید. چه زود و چه دیر. در فولاد کسی نباید چنین حرف هایی بزند. تیمی که می‌خواهد موفق شود نباید به نام رقبا توجهی داشته باشد. هر چند این حرف کلیشه ای است اما یک واقعیت است.

نکونام درباره دیدار زودهنگام با استقلال تهران در هفته دوم لیگ برتر افزود: همانطور که گفتم ما به اسم رقبا توجهی نمی‌کنیم. الان هم زود است بخواهیم درباره بازی‌ها صحبت کنیم. همیشه بازی به بازی جلو می رویم. انشالله به وقتش درباره استقلال هم صحبت خواهیم کرد. ما در تک تک بازی‌ها برای فولاد و هوادارانش می‌جنگیم. به هر بازی به عنوان یک فینال نگاه می‌کنیم. وقتی شما فصل را اینطور آغاز کنید، می‌توانید با انگیزه جلو بروید.

منبع: مهر

دیدگاه شما