تازه های سایت

کد مطلب: 38272
18. مرداد 1398 - 11:46
همزمان با ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی روز خبرنگار ،اعضای بسیج رسانه نهاوند با خانواده ۲ شهید رسانه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، همزمان با ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی روز خبرنگار، اعضای بسیج رسانه نهاوند با خانواده دو شهید رسانه این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار که مسوولان سپاه و بنیاد شهید نیز حضور داشتند مسوول بسیج رسانه نهاوند گفت: امروزه با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن و حمله به ارزش‌ها، توجه به خانواده شهدا و پاسداشت استقامت آنان به یک ضرورت مهم برای مقابله با دشمن در جبهه فرهنگی است.

علی سهرابی افزود: تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در بین جوانان و نوجوانان از وظایف مهمی است که بر عهده اصحاب رسانه قرار دارد.

وی با بیان اینکه در این میان تلاش می‌کنیم در مناسبت‌های مختلف فرهنگ دیدار با خانواده‌های شهدا انجام شود اضافه کرد: شهدای رسانه علاوه بر انتقال پیام شهدا به نسل جوان، جان خود را بر سر آرمانشان گذاشتند که باید قدردان آنها بود.

 مسوول بسیج رسانه نهاوند گفت: خوشبختانه خبرنگاران شهرستان نهاوند با احساس مسئولیت در این زمینه فعالیت‌های مهمی را در زمینه موضوع شهید و شهادت انجام داده اند و آمادگی هر گونه اقدام در این زمینه هستند.

قابل ذکر است شهید «الله‌مراد نادری» و شهید «رضا سوری» دو شهید رسانه نهاوندی هستند؛ شهید «الله‌مراد نادری» از ‌کارکنان صدا و سیما بوده که در جبهه‌های حق علیه باطل در سال ۶۱ به شهادت رسید و شهید سوری هم از تصویربرداران ارتش بود که در حادثه سقوط هواپیما در سال ۱۳۶۴ به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما