تازه های سایت

کد مطلب: 38171
6. مرداد 1398 - 8:15
بنا بر پیش بینی های صورت گرفته اداره کل هواشناسی، تا روز دوشنبه هفتم مرداد ماه میانگین دمای همدان ۲ تا سه درجه سانتیگراد کاهش می یابد و هوای این استان کمی خنک تر می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کارشناس اداره کل هواشناسی همدان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان استان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و وزش شدید باد در ساعت های میانی روز پیش بینی می شود.

محمد حسن باقری شکیب افزود: در ۲ روز آینده سرعت وزش باد در ساعت های بعد از ظهر افزایش می یابد. 

وی با اشاره به اینکه وزش باد بر ناحیه شرقی استان بیشتر تاثیر می گذارد، تاکید کرد: وزش باد به صورت موقت رخ می دهد و مردم باید نکات ایمنی را در رابطه با شکسته شدن شاخ و برگ درختان و همچنین آسیب به تابلوهای تبلیغاتی رعایت کنند.

باقری شکیب اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند و اسدآباد با ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان گرم‌ترین و بهار و گل تپه با ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان خنک‌ترین شهرهای استان ثبت شده‌اند.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته کمینه دمای هوای همدان، ۱۷درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر ۳۷ درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

دیدگاه شما