تازه های سایت

کد مطلب: 38145
3. مرداد 1398 - 8:11
سرهنگ حسن مرادی فرمانده سپاه نهاوند به مناسبت چهلمین سال اقامه نماز جمعه با حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه ی شهرستان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در این دیدار که به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور انجام گرفت، فرمانده سپاه نهاوند گفت: حضور حجت الاسلام مغیثی در جایگاه رابط بین مردم و ولایت مایه‌ی مباهات و خوشحالی ما و همه‌ی مردم نهاوند است.

وی افزود: سابقه‌ی درخشان حجت الاسلام مغیثی که از افتخارات استان همدان و شهرستان نهاوند است بر کسی پوشیده نیست  کما اینکه از نظر انقلابی بودن، رسیدگی به دغدغه های فرهنگی و اجتماعی جامعه  دفاع از حقوق عمومی مردم و ... همواره پیشتاز بوده و هستند .

 سرهنگ مرادی گفت: جا دارد که از صمیم قلب از همکاری نزدیک و حمایت های همه جانبه شما از سپاه و بسیج تشکر و قدردانی نماییم .

حجت الاسلام مغیثی نیز در ادامه با تبریک و گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد بیان کرد: در طول این ۴۰ سال حوادث مختلفی برای انقلاب اتفاق افتاده است و خوش به حال کسانی که در طول این ۴۰ سال ثابت قدم ماندند.

امام جمعه نهاوند گفت : الحمدلله که سپاه پاسداران در همه‌ی این حوادث ثابت قدم و مدافع ولایت و نظام بوده و هست .

وی افزود : از روزی که روز ولادت امام حسین (ع) را روز پاسدار نامگذاری کردند کسی تصورش را نمیکرد که در آینده این اتفاقات رخ دهد اما گویا امام راحل این حوادث را می‌دید و پیش بینی می‌کرد .

 امام جمعه نهاوند گفت: همانطوری که امام حسین (ع) علت باقی ماندن اسلام شد ، سپاه نیز علت باقی ماندن انقلاب اسلامی ایران شد .

 حجت الاسلام مغیثی افزود: امروز ایران اسلامی نه در برابر نوکران استکبار بلکه با خود سران استکبار در تراز قدرت قرار گرفته و آنها دیگر جرأت تهدید و تعرض را ندارند و این بخاطر آمادگی و مقاومت مردم و سپاه و نیروهای نظامی است.

وی در پایان با اشاره قدرت انقلاب اسلامی افزود: باید بدانیم که انقلاب از خطرات بزرگی عبور کرده و امروز به بلوغ رسیده است اما ما همواره باید هوشیار باشیم و انشاالله که نتیجه این مقاومت و پایداری، تحویل این امانت به امام زمان (عج) باشد.

دیدگاه شما