تازه های سایت

کد مطلب: 38114
31. تير 1398 - 9:55
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: برای انجام برگزاری یک انتخابات سالم، باید با بی طرفی تام اقدام کرد، این نخستین تجربه بنده در انتخابات نهاوند است کاری به گذشته ندارم و قانون مد نظر است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در شورای اداری شهرستان نهاوند که عصر امروز در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد، بیان کرد: به انتخابات نزدیکتر می شویم و مسئولان شهرستان توجه کنند اقلیتی تلاش دارند صحبت های ما را به حاشیه ببرند، ما مجری انتخابات و امانتدار این رسالت هستیم.

ناصری با بیان اینکه برخی ها خودشان را خسته نکنند و انتخابات را به حاشیه نبرند، افزود: اجازه نمی دهم مدیری با عملکرد ضعیف دولن را زیر سوال ببرد و اگر این چنین رخ دهد معنی آن عدم تمایل آن مدیر برای ادامه خدمت در دولت است.
 
وی با بیان اینکه ما مجری انتخابات هستیم وفقط به یک انتخابات سالم فکر می کنیم، یادآور شد: ما مجری این انتخابات هستیم ومردم باید قضاوت کنند و حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی را داشته باشیم تا خاری بر چشم دشمنان باشد ومثل همیشه پیروز و سربلند بیرون بیاییم.
 
فرماندار در پایان عنوان کرد: فردا تا پایان وقت اداری به مناسبت چهلمین سال اقامه نماز جمعه، بنر در سر در ادارات نصب و نسبت به درج حدیث موضوعی نمازجمعه در سربرگ نامه های اداری اقدام شود.
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما