تازه های سایت

کد مطلب: 38085
26. تير 1398 - 15:32
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به وجود 11 طرح نیمه‌تمام ورزشی در نهاوند گفت: برای تکمیل طرح‌ها 16 میلیارد تومان نياز داريم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهرداد سعدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به منظور تکمیل 11 طرح نیمه‌تمام ورزشی در شهرستان نهاوند شامل زمین چمن، سالن‌های ورزشی، استخر سرپوشیده و خوابگاه ورزشی 16 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی گفت: این پروژه‌ها شامل چهار زمین چمن در شهرهای برزول، گیان، فیروزان و روستای زرامین سفلی با چهار سالن ورزش باستانی، یک استخر سرپوشیده و خوابگاه ورزشکاران است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با بیان اینکه زمان شروع برخی از طرح‌ها از سال 86 است اضافه کرد: از آن جا که متوسط پیشرفت این طرح‌ها بین 60 تا 70 درصد است تخصیص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آنها از نیازهای مبرم شهرستان است.

وی با بیان اینکه با تکمیل این طرح‌ها بخش عمده‌ای از کمبود فضای ورزشی شهرستان برطرف و سرانه ورزشی ما به حد استاندارد نزدیک می‌شود، سطح زیربنای طرح‌ها را 25 هزار و 597 مترمربع عنوان کرد.

سعدی‌ن‍ژاد با اشاره به اینکه تاکنون برای اجرای این طرح‌ها از محل اعتبارات ملی و استانی بیش از 12 میلیارد تومان هزینه شده است ساخت خانه باستانی در مجموعه ورزشی علیمرادیان با 70 درصد پیشرفت فیزیکی، پروژه استخر بانوان و خوابگاه ورزشکاران هر کدام با پیشرفت فیزیکی 50 درصد را از مهم‌ترین طرح‌ها دانست.

وی گفت: امیدواریم با پیگیری‌هایی که از سوی مسوولان استان صورت می‌گیرد این طرح‌ها در هفته دولت به بهره‌برداری برسند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند تکمیل خوابگاه ورزشکاران را مهم‌ترین اولویت ورزشی شهرستان دانست و افزود: با توجه به استعدادهای خوب ورزشی که در شهرستان وجود دارد خوابگاه ورزشی برای میزبانی مسابقات ورزشی یکی از نیازهای شهرستان است که امیدواریم با تخصیص اعتبار مورد نیاز در هفته دولت افتتاح شود.

وی در ادامه از موفقیت‌های ورزشکاران نهاوند در سال‌ جاری خبر داد و گفت: شهرستان نهاوند یکی از مراکز مهم ورزش استان به حساب می‌آید که همواره در سطوح بین المللی و کشوری توانسته است برای استان و شهرستان افتخار کسب کند.

سعدی‌نژاد به تعدادی از موفقیت‌های ورزشکاران این شهرستان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون دو نفر از ورزشکاران ناشنوای شهرستان در رشته فوتسال به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند و علاوه بر آن یک نفر از ووشوکاران جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دریافت کرد.

وی با بیان اینکه 11 نفر از بانوان جودوکار شهرستان موفق شدند در جایگاه اول تا سوم کشوری بایستند گفت: ورزشکاران این شهرستان در مسابقات بسکتبال، جودو، کاراته و کشتی جوانان و پهلوانک‌ها نیز موفق شدند مقام اول استان را کسب کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما