تازه های سایت

کد مطلب: 38040
18. تير 1398 - 8:57
رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند:
ساخت زیرگذر سه‌راهی شهرک خزل نهاوند ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند گفت: عملیات ساخت زیرگذر سه‌راهی شهرک بخش خزل نهاوند ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو،وحید صفدری در حاشیه بازدید پروژه‌های راه‌سازی شهرستان نهاونداظهار کرد: زیرگذرهای کفراچ و سه‌راهی شهرک از جمله پروژه‌های در حال اجرای راهداری است و در حال حاضر نیز راه جایگزین احداث‌شده است.

وی اعتبار این پروژه را یک میلیارد و ۲۰۰ تومان عنوان کرد و گفت: این طرح باگذشت ۴ ماه از زمان کلنگ زنی تا امروز بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طی هفته جاری عملیات باکس گذاری راه اصلی اجرا می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند با اشاره به اینکه مسیر فوق ازجمله نقاط حادثه‌خیز شهرستان نهاوند است، گفت: این پروژه باهدف افزایش سطح ایمنی و خدمات به خصوص برای کامیون داران که در حمل چغندرقند به روستاهای اطراف مراجعه می‌کنند در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در حال حاضر پروژه احداث زیرگذر کفراش نیز با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است که تا پایان تابستان به بهره‌برداری خواهد رسید...

صفدری مجموع اعتبارات این دو زیرگذر را ۲.۵ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: در سیلاب فروردین‌ماه سال جاری دستک‌های نگهدارنده پل تاریخی دهبوره تخریب شد که طی ماه‌های گذشته ضلع شمالی آن بازسازی و در حال حاضر عملیات بازسازی ضلع جنوبی آن آغازشده است.

دیدگاه شما