تازه های سایت

کد مطلب: 38018
16. تير 1398 - 8:14
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۷ میلیارد تومان اعتبار ویژه برای سه سراب نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند گفت: در چند سال اخیر معدل شهرستان در حوزه های عمرانی، علمی و اموزشی نسبتاً قابل قبول است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر کاری صورت گرفته نتیجه تلاش یک مجموعه است، تصریح کرد: شعار نمی دهیم، هرآنچه می گوییم یا انجام شده یا در حال اجرا است و همچنان که مسئولین ارشد استان و کشور به آن اذعان دارند استان همدان و شهرستان نهاوند به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

وی با اشاره به سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، گفت: یکی از ره آوردهای سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور که روز گذشته صورت گرفت تصویب ایجاد منطقه ویژه گردشگری «حیات وحش» در منطقه حفاظت شده ملوسان است.

بهرام‌نیا با بیان اینکه این مهم زمینه بومگردی در شهرستان را فراهم می کند، گفت: وضعیت گردشگری، زیر ساخت های این بخش نسبت به دوسال پیش تفاوت های قابل توجهی داشته است و شاهد ماجرا هم حضور گردشگران و افزایش مسافران در اماکن و مناطق گردشگری شهرستان است.

وی با اشاره به دیدار مشترک مسئولین شهرستان با رئیس بنیاد مسکن کشور، گفت: علاوه بر اعتبارات ملی طی روز های اخیر ۲۰ میلیارد تومان اعتبارات برای بهسازی روستاهای شهرستان جذب شده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با اشاره به گلایه مطرح شده در جلسه کمیته برنامه ریزی استان در خصوص بی توجهی به مزیت های گردشگری نهاوند، گفت: بعد از آن جلسه طی بازدیدی که معاون سازمان برنامه و بودجه از سراب های شهرستان داشت، دستور اختصاص ۷میلیارد تومان اعتبار نقدی ویژه ۳سراب شهرستان نهاوند صادر کردند که خوشبختانه تخصیص و جذب شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با اعتبارات استانی نمی شود کار کرد، گفت: آنچه که باید در دستور کار مسئولین باشد جذب اعتبارات ملی است چراکه با بودجه حدود ۴۶ میلیارد تومانی استانی نمی شود اقدام شاخصی انجام داد.

بهرام‌نیا پروژه های سد گرین، بیمارستان، معدن طلای عشوند، راه آهن و… را از جمله پروژهای ملی چند سال اخیر عنوان کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده ۱۵ میلیارد تومان برای منبع آب مجتمع آبرسانی سراب گاماسیاب و ۴میلیارد برای اجرای شبکه گذاری جذب شده است.

دیدگاه شما