تازه های سایت

کد مطلب: 37979
11. تير 1398 - 8:23
فرمانده سپاه نهاوند از اجرای طرح جهاد همبستگی در شهرستان نهاوند با انجام عملیات تعمیر و بازسازی ۶ واحد مسکونی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ حسن مرادی در حاشیه بازدید از طرح‌های بسیج سازندگی شهرستان نهاوند عنوان کرد: این طرح به منظور ساخت و تعمیر منازل خسارت دیده در سیل اخیر برنامه ریزی شده و طی هفته اخیر با تعمیر و بازسازی ۶ واحد مسکونی متعلق به خانواده‌های تحت حمایت بهزیستی در ۶ منطقه شهرستان نهاوند سرعت گرفته است.

وی افرود: سهمیه ابلاغی شهرستان نهاوند در این طرح ۵۰ واحد مسکونی که امیدواریم با مشارکت و حضور حداکثری مردم این امر مهم محقق شود و مردم شهرستان نهاوند مانند روزهای اولیه جمع آوری کمک‌های مردمی افتخار دیگری را رقم بزنند.

حسن مرادی اظهار داشت: تا کنون توسط مردم نهاوند یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی طی ۱۴ مرحله برای کمک به مناطق سیل زده جمع آوری شده است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح همگام با کشاورز در شهرستان نهاوند گفت: این طرح به همت بسیج مهندسین و جهاد کشاورزی در راستای کمک به کشاورزان انجام می‌گیرد.

فرمانده سپاه نهاوند تصریح کرد: طرح همگام با کشاورز به منظور آگاهی بخشی به کشاورزان و با هدف مبارزه با آفات سن غلات و افزایش تولید بهینه گندم و جو توسط ۴۰ نفر نیرو در بیش از ۸۰ روستای سطح شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما