تازه های سایت

کد مطلب: 37978
10. تير 1398 - 15:19
رئیس اداره محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: بانویی که ۲ بار از ناحیه دست دچار گزش یک رشته مار سمی شده بود از کشتن آن توسط همسرش جلوگیری کرده و مار را تحویل محیط زیست داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، عباس نجاری اظهار داشت: یک خانواده در داخل منزل مسکونی چند قطعه جوجه بوقلمون نگهداری کرده و آنها را هنگام تاریکی هوا در کارتن گوشه حیاط قرار می دادند.

وی اضافه کرد: بانوی این خانواده هنگام اذان صبح برای گرفتن وضو به داخل حیاط مراجعه کرد که در این حین متوجه سر و صدایی از داخل کارتن محل نگهداری جوجه بوقلمون ها شد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان نهاوند افزود: این زن ۳۵ ساله با باز کردن کارتن می بیند که مار سمی در حال خفه کردن جوجه بوقلمون است بنابراین سعی در نجات این جوجه بوقلمون کرده که مار سمی ۲ بار او را نیش می زند.

نجاری بیان کرد: با سرو صدای زن، همسر وی با شتاب به حیاط خانه مراجعه کرده و متوجه مار سمی می شود بنابراین قصد کشتن او را می‌کند که مار گزیده او را از این کار منع کرده و در نهایت مار ۱.۵ متری را داخل یک گونی حبس می‌کنند.

وی اضافه کرد: سپس این زن به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار گرفت که با توجه به اقدام به موقع پزشکان مشکل خاصی برای او به وجود نیامد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان نهاوند اظهار داشت: پس از ترخیص این زن از بیمارستان وی به همراه همسرش به اداره محیط زیست نهاوند مراجعه کرده و این مار را سالم تحویل ماموران می‌دهد.

نجاری ادامه داد: این مار سمی در زیستگاه خود رها سازی شد که طبق مشاهده و سرعت عمل مار در دور شدن از محل، مشخص بود که از نظر جسمی وضعیت مطلوبی دارد./ ایرنا

دیدگاه شما