تازه های سایت

کد مطلب: 37921
3. تير 1398 - 8:35
رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند بااشاره به فعالیت ۷۰ مبلغ در شهرها و روستاهای نهاوند، گفت: مبلغان در توسعه گفتمان دینی و انقلابی پیشرو هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام موسی محبی با اشاره به هفته تبلیغات اسلامی و برنامه‌های این هفته در شهرستان اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز هفته تبلیغات اسلامی در شهرستان نهاوند با حضور مبلغین و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برنامه‌هایی همچون غبارروبی قبور مطهر شهدا، سخنرانی در خطبه‌های نماز جمعه و دیدار روحانیون با امام‌جمعه شهرستان نهاوند انجام‌شده است.

وی از برگزاری نشست هم‌اندیشی با محوریت آسیب‌شناسی معضلات فرهنگی و اجتماعی خبر داد و گفت: پیشنهادهای خوبی در راستای پیشبرد اهداف سازمان و همچنین ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی ارائه شد.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: یکی از مهم‌ترین مصوبات این نشست حضور مبلغین در اماکن عمومی و ورزشی در راستای ترویج احکام اسلامی و اشاعه آموزه‌های دینی برای نسل جوان و نوجوان جامعه بود.

وی با اشاره به برنامه‌های کلی سازمان و همچنین بومی‌سازی آن‌ها در سطح شهرستان نهاوند گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته و همچنین برنامه‌ریزی‌ها در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان جامعه؛ کلاس‌های تابستانی این سازمان در بیش از ۱۸۰ مسجد و مؤسسه قرانی با محوریت مبلغین از ۱۴ تیرماه آغاز می‌شود.

حجت الاسلام محبی بابیان اینکه شهرستان نهاوند دارای ۷۰ مبلغ است که از این تعداد ۳۵ نفر در روستاها مستقر هستند، گفت: ۴۰ مبلغ خواهر نیز در شهرستان نهاوند در برنامه‌های مختلف مشغول فعالیت هستند و در راستای برنامه‌های تبلیغی تعریف‌شده به انجام رسالت خطیر خود می‌پردازند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های شاخص قرآنی با حضور قاریان مطرح کشور در شهرستان نهاوند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون چندین برنامه باحضور قاریان بین‌المللی برگزارشده که در آینده نیز این برنامه‌ها به‌صورت فصلی اجرایی خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی مبلغین شهرستان در راستای تبیین شعار سال، تصریح کرد: تبیین و گفتمان سازی رونق تولید یکی از برنامه‌های محوری شهرستان است که خوشبختانه در این خصوص نشست‌های متعددی در نظر گرفته‌شده است./مهر

دیدگاه شما