تازه های سایت

کد مطلب: 37913
2. تير 1398 - 8:24
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از افزایش بی سابقه دمای هوای استان در اواسط هفته و ورود غبار رقیق به ویژه در روز آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمدحسن باقری‌شکیب در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، در توضیح این خبر مطرح کرد: در حال حاضر آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعدازظهر همراه با افزایش سرعت وزش باد خواهد بود و این وضعیت جوی تا پایان هفته در سطح استان پایدار می‌ماند.

 
وی ادامه داد: با توجه به روند افزایش دما از روز جمعه تا اواسط هفته شاهد افزایش بی سابقه دمای هوا خواهیم بود به‌طوریکه روند افزایشی دما تا ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
 
باقری‌شکیب با اشاره به اینکه غبار رقیق در برخی از نقاط استان فراگیر خواهد بود، خاطرنشان کرد:  این غبار رقیق در ساعات بعدازظهر روز آینده کمی بیشتر خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا از ۱۱ تا ۳۲ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است و پیش بینی می‌شود که تا اواسط هفته این روند افزایشی ادامه داشته باشد و همدانی‌ها نخستین گرمای بی‌سابقه تابستان را تجربه کنند.
 
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به این که دمای فعلی هوای همدان ۲۷ درجه سانتیگراد است، عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ملایر و نهاوند با ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و بهار با ۱۰ درجه خنک ترین نقاط استان را به خود اختصاص داده‌اند.

دیدگاه شما