تازه های سایت

کد مطلب: 37907
1. تير 1398 - 7:35
امام جمعه نهاوند در جلسه هماهنگی یادواره شهدای هفتم تیر گفت: خون شهدای هفتم تیر انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، جلسه هماهنگی یادواره شهدای هفتم تیر در دفتر امام جمعه نهاوند با حضور خدارحمی رییس بنیاد نهاوند، فرماندار و بخشداران، ادارات عضو کمیته ایثارگران و سایر مسئولین این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند با اشاره به گرامیداشت شهدای هفتم تیر خاطرنشان کرد:دستاوردهای عظیم حادثه هفتم تیر برای ملت ایران ملموس و قابل‌مشاهده است و خون شهدای هفتم تیر انقلاب اسلامی را بیمه کرد و جا دارد یاد و خاطر شهید شاخص هفتم تیر شهید بهشتی و نیز شهید حیدری اولین امام جمعه نهاوند را گرامی بداریم.
 درادامه خدارحمی رییس بنیاد شهید نهاوند گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم اما برخی ازشهدا بانام خود چنان تأثیری می‌گذاشتند که مسیر یک حرکت را تعیین می‌کردند، اسلام نیز ازابتدا تاکنون با نام و خون شهدا زنده مانده است.
وي گفت: بايد فرهنگ ايثاروشهادت درجامعه را گسترش دهيم که برگزاری یادواره های شهدا از قبیل کارهایی که موجب گسترش این فرهنگ در جامعه می شود.
خدارحمی افزود: در این جلسه مقرر شد مراسم در روز پنج شنبه 6 تیرماه 1398 ساعت 10 الی 12 صبح در مسجد شهید آیت اله حیدری در کنار مزار این شهید گرانقدر برگزار شود.

وی اظهار داشت: مراسم غباروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهداء با همکاری دادگستری و ادارات سطح شهرستان در روز پنج شنبه 6 تیرماه 1398 ساعت 8 صبح انجام میشود.
 

رئیس بنیاد شهید نهاوند گفت: همچنین شهرداران محترم بخشهای تابعه ( کیان – فیروزان و برزول ) نسبت به اطلاع رسانی مراسم  در سطح بخش اقدام کنند تا مراسم با شکوه خاصی برگزار شود.
وی همچنین گفت: مقرر شد ائمه جمعه فیروزان و گیان در خطبه های نماز جمعه روز 7 تیر ماه قسمتی از خطبه ها را به فاجعه هفتم تیر و شهادت آیت اله شهید دکتر بهشتی و شهید آیت اله حیدری اختصاص دهند.
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما