تازه های سایت

کد مطلب: 37905
1. تير 1398 - 7:29
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی زیرگذر «کفراج» نهاوند ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو،  حسن بهرام نیا در بازدید از پروژه‌های راه روستایی و همچنین زیرگذر «کفراج» نهاوند اظهار کرد: پروژه زیرگذر «کفراج» در محور نهاوند - فیروزان قرار گرفته که با پیگیری‌های صورت گرفته و نیاز مبرم این محور به تعبیه زیرگذر مبلغ ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی برای آن جذب‌شده است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه دارای ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی است، گفت: امیدواریم این پروژه در آینده نه‌چندان دور با تأمین اعتبار مناسب به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن بازدید از پروژه راه روستایی نهاوند - گیان گفت: محور روستایی نهاوند-گیان راه ارتباطی چندین روستای بخش گیان و زرین‌دشت و نیز مسیر تردد گردشگران سراب گیان است.

وی با اشاره به حجم ترددها و کم‌عرض بودن این محور، گفت: اعتبار این پروژه که ۱۷ کیلومتر طول دارد ۲۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی است که در حال حاضر در حال انجام عملیات اجرایی است.

بهرام نیا با اشاره به اخذ مجوز و تأمین اعتبار بهسازی ۷۶ کیلومتر محور روستایی، گفت: مسیر ۱۹ کیلومتری نهاوند از سه‌راهی دهفول به شهر برزول و از شهر برزول تا سه‌راهی فارسبان که یک مسیر گردشگری است و جمعیت ۲۰ هزارنفری روستایی از آن استفاده می‌کنند از دیگر پروژه‌هایی است که در دستور کار قرارگرفته است.

وی تأکید کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های راه روستایی شهرستان نهاوند بیش از ۳۰ هزار نفر از جمعیت روستایی این شهرستان از خدمات بهره‌مند شده و شاهد کاهش تلفات جانی و بروز حوادث و سوانح جاده‌ای خواهیم بود.

دیدگاه شما