تازه های سایت

کد مطلب: 37820
24. خرداد 1398 - 12:59
فرماندار نهاوند گفت: اجرای طرح رفع سد معبر و جمع‌آوری دستفروشان خیابان سعدی و همچنین اجرای پیاده‌راه در این خیابان طرحی ماندگار است، مردم مطمئن باشند اجرای آن تداوم خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری اظهار کرد: با توجه به اینکه اجرای پیاده‌راه خیابان سعدی مصوبه‌ای لازم‌الاجراست که با کارشناسی‌های لازم آماده شده، نمی‌توانیم طرح را اجرا نکنیم.

ناصری گفت: متاسفانه در قسمت مرکزی شهر که شامل چهارراه ابوذر، آزادگان، خیابان سعدی و میدان قیصریه است ترافیک سنگینی وجود دارد و همین امر برای شهروندان مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

وی افزود: رفع سد معبر مطالبه عمومی مردم و از طرفی هم قانون است لذا از کسبه خیابان ها تقاضا داریم ابتدا به خود سپس به خواسته مردم احترام بگذارند چراکه این مهم در آینده نه‌چندان دور موجب توسعه نهاوند خواهد شد.

وی با بیان اینکه طبیعتا در اجرای هر طرحی در ابتدا مشکلاتی وجود دارد اضافه کرد: در روزهای اول تا مردم به شرایط جدید عادت کنند و بسترهای لازم فراهم شود مشکلاتی وجود خواهد داشت لذا نباید کلیت کار را زیر سوال برد و همه برای اجرای آن پای کار باشند.

فرماندار نهاوند بیان کرد: هدف سامان دادن به وضعیت خیابان سعدی با هدایت دست‌فروشان به بازار روز نهاوند است بنابراین تقاضا داریم با توجه به کرایه حداقلی که شهرداری برای استفاده از این بازار در نظر گرفته دست فروشان به این بازار منتقل شوند و برای خانواده خود کسب درآمد کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما