تازه های سایت

کد مطلب: 37793
20. خرداد 1398 - 16:00
فرمانده سپاه نهاوند گفت: مسئولی در این شهرستان که عملکردی ندارد و محلی از اعراب هم ندارد اقدامات بسیج را زیر سؤال می‌برد درحالی‌که بسیجیان با رشادت و بدون هیچ چشم‌داشتی در عرصه‌ها وارد می‌شوند و این مسئولان باید حواسشان باشد در جلسات چه حرفی می‌زنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ حسن مرادی در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان نهاوند گفت: بسیجیان در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هر جا که کشور نیاز داشته است بدون هیچ ترس و واهمه‌ای واردشده‌اند و افتخارآفرین بوده‌اند.

وی اظهار داشت: آدم‌های مغرض و ضدانقلاب و مسئولی در یکی از بخشهای شهرستان که هیچ عملکردی ندارد متأسفانه اقدامات بسیج را نادیده می‌گیرند و فعالیت‌های بسیج را زیر سؤال می‌برد ولی بدانند بسیج تحت فرامین رهبر معظم انقلاب اقدام خواهد کرد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: بسیج خار چشم دشمنان شده است چون جلوی اقدامات ناشایست برخی‌ها را می‌گیرد و آرمان‌های امام راحل، رهبر انقلاب و شهدا را باقدرت محقق خواهد کرد.

وی گفت: مسئولی در شهرستان که محلی از اعراب ندارد اقدامات بسیج را زیر سؤال می‌برد درحالی‌که بسیجیان با رشادت و بدون هیچ چشم‌داشتی در عرصه‌ها وارد می‌شود.

مرادی اظهار داشت: بسیج جلوی تفرقه‌افکنی این افراد را می‌گیرد به همین دلیل از بسیج ناراحت و عصبانی هستند ولی بدانند بسیج باقدرت در راستای اهداف انقلاب حرکت می‌کند.

وی بابیان اینکه بسیج خار چشم این‌گونه افراد شده است، ادامه داد: شما چه‌کاره هستید که بسیج را زیر سؤال می‌برید؟ عملکرد شما چه بوده است؟

فرمانده سپاه نهاوند افزود: به این مسئول اعلام می‌کنیم اگر مسئولی برعلیه اقدامات و فعالیت‌های مردمی بسیج بخواهد اقدامی کند و حرف‌هایی بزند باقدرت در مقابل او می‌ایستیم چون شهدای زیادی تقدیم کرده‌ایم تا انقلاب پیروز شود و شما به این مسئولیت‌ها برسید.

وی گفت: در همه عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی به‌صورت خودجوش بسیج واردشده است و حالا که بسیج واردشده است و منشأ خدماتی بوده،  شما بگویید چکار کرده‌اید و عملکرد شما چه بوده است که این حرف‌ها را می‌زنید؟ و بسیج را زیر سؤال می‌برید.

مرادی افزود: بسیج با ناهنجاری‌ها مقابله می‌کند و در این زمینه باکسی تعارف ندارد.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: بسیج در مقابل دشمنان و ضدانقلاب باقدرت ایستاده است و اجازه نخواهد داد عملکرد بسیج توسط یک مسئول زیر سؤال برود چون آن‌ها می‌خواهند بسیج را در چشم مردم بد جلوه دهند درحالی‌که خود مردم ما بسیجی هستند و بسیج از مردم است.

وی گفت: برخی‌ها باید حواسشان باشد چون به برکت همین بسیج است که شما مسئول هستید و هرکجا نظام نیاز داشته بسیج ورود پیداکرده و باروحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری همواره موفق بوده است.

مرادی بیان داشت: چون توانایی انجام کاری ندارید از بسیج درخواست کمک می‌کنید ولی در مقابل، عملکرد بسیج را زیر سؤال می‌برد که باید این مسئولان حواسشان جمع باشد که چه حرفی می‌زنند.

فرمانده سپاه نهاوند در بخش دیگری از سخنانش گفت: دشمن جنگ اقتصادی، امنیتی، رسانه‌ای، اجتماعی، فرهنگی و اعتقادی را بر ضد کشور به راه انداخته است و به دنبال ایجاد تردید و تفرقه در کشورمان هستند.

وی بابیان یکی از مصادیق دشمنی با انقلاب اسلامی گفت: در فتنه سال ۸۸ کسانی وارد فتنه شدند که عقبه آن‌ها انقلابی بود ولی خواص بی‌بصیرت جامعه و کسانی که سابقه هم داشتند در زمین دشمن بازی کردند و وارد فتنه شدند.

مرادی بیان داشت: جایی که خواص باید روشنگری می‌کردند ولی خودشان گمراه شدند و رهبری انقلاب چند ماه آن‌ها را نصیحت کرد و سرانجام در 9 دی بساط فتنه گران توسط مردم جمع شد.

وی گفت: حضور و نقش بسیج در روشنگری و جمع‌کردن فتنه بسیار مهم بود و تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد و امروز نیز در شرایطی که دشمن به دنبال تفرقه و ایجاد مشکل است همه باید با اتحاد و همبستگی از اقدامات بسیج حمایت کنند.

این موضع گیری فرمانده سپاه نهاوند پس از این بود که عضو شورای اسلامی یکی از شهرهای نهاوند در مورد استفاده از نیروهای بسیجی برای تامین امنیت مکانی انتقاد کرده است و در جلسه ای مطالبی را بر علیه نیروهای بسیجی و بسیج عنوان کرده است که این سخنان با واکنش شدید فرمانده سپاه ناحیه نهاوند همراه بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما