تازه های سایت

کد مطلب: 37750
16. خرداد 1398 - 1:04
بعد از جدایی الهیار صیادمنش، منشا و ایسما از استقلال شب گذشته آیاندا پاتوسی هم با انتشار پست اینستاگرامی اعلام کرد که فصل بعد در جمع آبی‌پوشان حضور نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، آیاندا پاتوسی یکی از بهترین بازیکنان استقلال در نیم فصل دوم بود که به دلیل تبحر خاص در ضربات آزاد موقعیت‌های خوبی برای هم تیمی‌های خود ایجاد کرد و موفق شد چند گل و چند پاس گل را به ثبت برساند.

 

اما پاتوسی در تصمیمی غیرمنتظره شب گذشته بدون این که به دلیل آن اشاره کند در پست اینستاگرامی از هواداران استقلال خداحافظی کرد و تنها به این نکته اشاره کرد که گاهی اوقات شرایط آن طور که باید پیش نمی‌رود.

بیشتر بخوانید:

ستاره استقلال در راه تیام

اما بعد از خداحافظی پاتوسی از استقلال این سوال به وجود می‌آید که آیا این بازیکن می‌تواند خودسر و بدون رضایت نامه باشگاه از جمع آبی پوشان جدا شود؟ در این باره ذکر یک نکته ضروری است و آن هم این است که پاتوسی برای فصل بعد بندی در قراردادش دارد که اگر باشگاه استقلال مبلغ ۳۰۰ هزار دلار بابت رضایتنامه به باشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی پرداخت کند این بازیکن ملزم است که در جمع آبی پوشان برای فصل بعد هم بماند و البته دستمزد او برای لیگ نوزدهم ۲۰۰ هزار دلار خواهد بود.

اما در روزهایی که مدیران استقلال در مورد اتفاق‌های این باشگاه به طور کامل سکوت کرده اند و حاضر به پاسخگویی به رسانه‌ها و مردم نیستند شاید این احتمال وجود داشته باشد که این باشگاه باید پول رضایتنامه پاتوسی را در یک زمان مشخص به باشگاه کیپ تاون پرداخت می‌کرده و حالا که این اتفاق نیفتاده این بازیکن خبر جدایی اش از جمع آبی پوشان را رسانه‌ای کرده است.

اما نکته مهمی که وجود دارد این است که پاتوسی مثل تمام استقلال بخش کمی از قرارداد خود را دریافت کرده و باشگاه در تعهدات خود به این بازیکن پایبند نبوده است و این موضوعی است که هافبک اهل آفریقای جنوبی استقلال را به شدت دلخور کرده است.

 

با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا پست اینستاگرامی پاتوسی برای تهدید و فشار آوردن به باشگاه استقلال بوده یا این بازیکن واقعاً این اجازه را دارد که از جمع آبی پوشان جدا شود و به پیشنهادهای دیگر خود فکر کند.

منبع: ورزش سه

دیدگاه شما